Fik pludselig travlt i går!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

784 visninger
14 svar
0 synes godt om
23. juli 2012

Rosengreen

Puha var lige ved at tro, der var baby på vej i går aftes! 

Jeg har den seneste uge været på ferie med Mynte hos mine forældre i nordjylland, mens manden har arbejdet. Dejligt at slappe af og blive forkælet som kun mor og far kan gøre det 

Vi kom hjem i går. Om aftenen begynder jeg så at få en del plukveer og nogle af dem bider godt til 

Vi er slet ikke gået igang med noget forberedelse af baby herhjemme! Jo jo, vuggen, barnevognen og alt tøjet er da i kælderen, men INTET står klar! 

Så kl. 21 i går aftes måtte jeg sende manden i kælderen efter tøj i str. 56, og straks satte jeg en vask over, HVIS der nu skulle ske mere!

Her til morgen er der dog ikke længere nogle tegn på, at baby skulle være på vej  Pyha!

Men idag skal der pakkes taske til sygehuset og babytøjet skal vaskes, tørres og ligges på plads  

Er I andre helt klar? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2012

Kay

hihi det er da godt i fik en forvarsel

ja vi her heeelt klar... alt ligger klar ved puslepladsen og  der er helt klar inde i hendes jørne af vores soveværelse.... tøj i 50-56-62 er vasket og ligger klar i skufferne... men jeg har jo også haft laaaang tid at gå og nusse med alle tingene

Anmeld

23. juli 2012

Rosengreen

Ja, måske var det lige baby der sagde, at nu kunne vi godt komme igang! 

Hold da op, der er bare styr på det hele! Hvor er det dejligt!  Så kan hun bare komme ud 

Pusleplads, du siger noget  Vores puslebord skal hænges op på badeværelset og lige nu står det ude på mandens arbejde.. hmm... Det må han nok hellere få med hjem i dag  

Man skulle ellers tro, som anden gangs fødende, at man havde styr på tingene  Det regner jeg med at have i eftermiddag! 

Anmeld

23. juli 2012

nielsen80

Jeg er sådan halv færdig - tøjet er vasket, og tror det meste til hospitalet er klar, mangler dog at pakke selve tasken.

Herhjemme tror jeg efterhånden også det meste er klar, mangler at afhente et par madrasser og børneværelset er ikke dekoreret og klargjort endnu. Har først termin den 14, og ingen tegn på fødsel endnu, så regner med jeg har en 3 uger endnu at løbe på

Anmeld

23. juli 2012

Rosengreen

nielsen80 skriver:

Jeg er sådan halv færdig - tøjet er vasket, og tror det meste til hospitalet er klar, mangler dog at pakke selve tasken.

Herhjemme tror jeg efterhånden også det meste er klar, mangler at afhente et par madrasser og børneværelset er ikke dekoreret og klargjort endnu. Har først termin den 14, og ingen tegn på fødsel endnu, så regner med jeg har en 3 uger endnu at løbe på

Jeg har også først termin den 18. så derfor har jeg nok taget det alt for roligt 

Synes bare den sidste tid er gået så stærkt!

Jamen så er du også næsten klar  Når bare de vigtigste ting er på plads, så skal man nok nå resten 

Anmeld

23. juli 2012

Tanjadamgaard

Ih, ja det kan pludselig komme tæt på  

Alt tøjet er også i skufferne herhjemme, men vi mangler alligevel stadig nogle småting men jeg har jo også en måned til termin endnu  

uuuh, hvor er det altså spændende alt sammen, glæder mig til at læse en masse dejlige FB inden det bliver min tur 

Anmeld

23. juli 2012

Kay

Rosengreen skriver:

Ja, måske var det lige baby der sagde, at nu kunne vi godt komme igang! 

Hold da op, der er bare styr på det hele! Hvor er det dejligt!  Så kan hun bare komme ud 

Pusleplads, du siger noget  Vores puslebord skal hænges op på badeværelset og lige nu står det ude på mandens arbejde.. hmm... Det må han nok hellere få med hjem i dag  

Man skulle ellers tro, som anden gangs fødende, at man havde styr på tingene  Det regner jeg med at have i eftermiddag! 

hihi du har også styr på det der skal være styr på

puslebordet er jo ik livsmødvendigt...

Anmeld

23. juli 2012

nielsen80

Rosengreen skriver:

Jeg har også først termin den 18. så derfor har jeg nok taget det alt for roligt 

Synes bare den sidste tid er gået så stærkt!

Jamen så er du også næsten klar  Når bare de vigtigste ting er på plads, så skal man nok nå resten 

Det går ALT for stærkt, eller glæder mig til at møde hende, men troede også jeg ville være meget længere nu. Og med det varme vejr de næste dage, må man nok indse at det mest bliver til liggestol og bøger synes ikke rigtig jeg får noget lavet, når det er varmt

Anmeld

23. juli 2012

frk-stoltze

Efter vores dreng er skønnet til at være så stor er jeg kommet i tvivl om jeg har bodyer nok, så dem tror jeg nok lige jeg skal op og sortere i, for det giver mig lidt stress

Ellers er alt klar her, autostolen er endda sat i bilen og taskerne er pakket

Anmeld

23. juli 2012

Rosengreen

Kay skriver:

hihi du har også styr på det der skal være styr på

puslebordet er jo ik livsmødvendigt...

Nej, men alligevel rart at have sat op 

Men nu er der ved at være styr på sagerne 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.