det var mig!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.317 visninger
19 svar
0 synes godt om
22. juli 2012

channie-g

https://www.baby.dk/debat/172639pi1/foer-rund-nu-sund/saa-det-sq-nu.aspx

ja det er så mig der står bag dette indlæg og jeg er pave stolt a det resultat jeg har nået ind til videre... ca 10 kg siden d. 8 april...

lidt lidt billeder fra nu

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2012

Dot D

sådan.... godt gået

Anmeld

22. juli 2012

LR85

Wow, hvor er du vild og sej. 

Rigtig flot arbejde og krop

Og ps. Hva har du gjort? -skal have tabt 5-7 kg, og synes de er SÅ svære a komme af med. 

Anmeld

22. juli 2012

channie-g

Dot D skriver:

sådan.... godt gået

tak

Anmeld

22. juli 2012

channie-g

LR85 skriver:

Wow, hvor er du vild og sej. 

Rigtig flot arbejde og krop

Og ps. Hva har du gjort? -skal have tabt 5-7 kg, og synes de er SÅ svære a komme af med. 

tak skal du have  hehe jamen jeg startede WW 10 maj og det har virkelig gjort uderværker... det virker bare, og det kan stærkt anbefaldes uanset om det er 2 kg eller 40 kg man skal tabe, man lære rigtig meget om at ligge sit liv om hvilket jo virker super godt for mange...

men i mit tidligere indlæg skriver jeg 15 kg, men er blevet lidt grådig hehe og har lavet det om til 22 kg isted.. så mangler knap 12 kg...

Anmeld

22. juli 2012

LR85

channie-g skriver:

tak skal du have  hehe jamen jeg startede WW 10 maj og det har virkelig gjort uderværker... det virker bare, og det kan stærkt anbefaldes uanset om det er 2 kg eller 40 kg man skal tabe, man lære rigtig meget om at ligge sit liv om hvilket jo virker super godt for mange...

men i mit tidligere indlæg skriver jeg 15 kg, men er blevet lidt grådig hehe og har lavet det om til 22 kg isted.. så mangler knap 12 kg...

Sejt. 

Du skal da bare fyre den af. 

Hold fast i den gode energi og kæmp videre, og husk det flotte resultat du foreløbig har gjort dig

Anmeld

23. juli 2012

forår

Du er så sej

Anmeld

23. juli 2012

channie-g

LR85 skriver:

Sejt. 

Du skal da bare fyre den af. 

Hold fast i den gode energi og kæmp videre, og husk det flotte resultat du foreløbig har gjort dig

tak

Anmeld

23. juli 2012

channie-g

forår skriver:

Du er så sej

tak 

hvordan går det med dig for tiden ??

Anmeld

23. juli 2012

Lotzen

Hvor er du bare sej!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.