Lidt klamt alligevel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

639 visninger
12 svar
0 synes godt om
8. maj 2009

Lise

Min far er pt udstationeret i Peru. Han har været der tre måneders tid, og har tre måneder endnu. Imorgen kommer han hjem på visit...

Det er ikke det der er klamt. But here goes:

Her til morgen var han vågnet op i sin lejlighed med en dundrende hovedpine, liggende i sin seng med al hans tøj på, og han aner ikke hvordan han er havnet der. Men hans pc, spejlreflekskamera, mobiltlf, ur til 11.000 kr og penge er VÆK!!!! Og der er ingen tegn på indbrud Igår var han ude og få et par øl med en englænder han har mødt derovre... han mener han drak 5-6 øl, og var ikke synderligt beruset. Og så kan han ikke huske mere......... Men tilsyneladende har han selv lukket tyveknægten ind, efter denne sandsynligvis har drugget ham. Han har været på hospitalet idag og få taget blodprøve for at se hvad han har fået, og politiet mener at han er heldig at være live......................

Synes det er rigtig dejligt at han lige nu er på vej til DK - og synes egentlig det er ret træls at han tager derover igen om tre uger..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2009

heaven

ej for dælan da... det lyder godt nok klamt og uhyggeligt!!! puha, da.... så glæder man sig nok til at give ham en krammer....

Jannie

Anmeld

8. maj 2009

Rasmine

FØJ for en oplevelse, Lise.
GODT han snart skal hjem.
Pyha, ved slet ikke hva jeg skal sige.

Anmeld

8. maj 2009

Mary

Nej nej nej da, sikke en grim og modbydelig oplevelse!!! Det er godt nok skræmmende synes jeg.

Dejligt for dig at du får din far hjem i morgen. Ved ikke hvad jeg skal skrive.....

Stort kram!

Anmeld

8. maj 2009

birgittemarie

Yiaks, for en uhyggelig én! Jeg kan huleme godt forstå, du ikke kan lide, han er dernede!

Knus B

Anmeld

8. maj 2009

Siber

ej føj Lise, det lyder fandema uhyggeligt!

En kæmpe krammer til dig og din far

Knus Siber

Anmeld

8. maj 2009

linemus

Ej, det var dog væmmeligt.

Stort knus Line

Anmeld

8. maj 2009

Nadi

SYGT
Ej hvor er det bare for vildt!! Sidder helt og har kuldegysninger über alles. Kan godt forstå du er gald for at din far er på vej til DK. Jeg havde nok også beordret min far hjem med det samme hvis det var sket for ham!

Ej puha hvor er der bare nogle forfærdelige mennesker i denne verden, men hvor har politiet evigt ret i at din far er heldig at han er i live!
Godt han kommer hjem og kan sunde sig ovenpå dén oplevelse.

Knus Nadia

Anmeld

9. maj 2009

bette

ej fy føj da... ja der lever sku nogle syge mennesker der..

puha det er sku mange penge...

Anmeld

9. maj 2009

ivfmarie

Føj! Hvor helt og aldeles uhyggeligt og skræmmende.. og Godt at han er i live - hvis der har været riciko for det modsatte!!

Puhada

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.