Odder vs. Emmaljunga

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juli 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Jeg stemmer klart Odder!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2012

banditten2011

Anonym skriver:

Er lige anonym, da min graviditet ikke er offentlig-gjort endnu

Kigger lidt på barnevogne. Der er jo en battle mellem Odder og Emmaljunga barnevognene. Hvilken synes du der er bedst? Uddyb gerne

Personligt synes jeg Emmaljunga er lidt løs i stellet? 

Tak for hjælpen 

elsker min emmaljunga.. syntes den er lækker at kører med..

har ikk prøvet odder, da jeg slet ikk har overvejet en, da jeg simpelthen bar syntes den er grim

Anmeld

23. juli 2012

Kay

jeg mener det er rigtig vigtigt at gøre sig klart hvordan, til hvad og hvormeget man skal bruge en barnevogn... hvilke krav og ønsker man har inden man bestemmer sig for mærke og modle...

for lige som med meget andet er de to mærker meget forskellige, og er gode til hver deres ting... selvom begge er barnevogne

vi skulle bruge en vogn der kan klare lidt af hvert... en tur i skoven, på stranden og at kune stå ude meget... en der ikke fyldte meget når den er klappet sammen men med stort ligge mål... og så skulle den ik veje for meget... opg samtidig ville i gerne havde en der kunne holde i mange år hvis vi skal ha en nr. 2...

vi har valgt en odder zip på xdream stel.... da det var den der bedst matchede vores behov...

Anmeld

23. juli 2012

DitteFisk

Kommer nok også meget an på ens smag vi kommer jo ikke udenom at det er to gode vogne, men personligt ville jeg ikke købe en emmaljunga da den ikke falder i min smag. Jeg er meget mere til det klassiske Odder-design  

Anmeld

23. juli 2012

Frk. Himmelblå

Har stemt Odder, da vi har tre Emmaljunga (2 big star supreme og en twin nitro something),- og de er ikke pengene værd, - men spørgsmålet er så, om en Odder er??

Jeg er misundelig på Odder-forældre, som har de der super stærke net til tasker og indkøb under deres vogne.

Og så er Odder-vognene sådan klassisk smukke, hvor Emmaljunga er mere vamsede i det. Pga. det vamse-lækre valgte vi dem i sin tid..

Anmeld

23. juli 2012

Frk.S

Altså vi har en Odder, og er rigtig tilfredse med den. Men da vi ikke har haft andet, er det lidt svært at sige med sikkerhed at der ikke er noget der er bedre.

Men da vi var ude at købe, synes vi bare Odder virkede mere robust.

Vi har dog en Emmaljunga klapvogn, og den er vi også rigtig tilfreds med.

Anmeld

23. juli 2012

Anonym trådstarter

chael skriver:

Jeg har stemt blankt.

Jeg har haft begge, fra ny begge to.

Til min datter købte vi en spritny emmaljunga, Big Star supreme, virkelig lækker og Intet at sætte en finger på. Den er så også brugt til nummer 2. Efter der, var den noget slidt og slap i koderne.

Da vi så fandt ud af, at vi ventede nummer 3, ville jeg så gerne prøve en Odder. Så vi valgte en Odder zip på x-Dream stel. Også en virkelig lækker vogn, som virkelig er alle pengene værd.

Må nok tilstå, at jeg er mest vild med odderen, men har nu også været virkelig glad for emmaljungaen.

Så synes man skal vælge hvad man er til af design osv.

Vi har lige kigget på en Odder zip Den er mega lækker! Jeg tror godt vi kunne finde på at købe den. 

Tak for dit svar

Anmeld

23. juli 2012

Anonym trådstarter

SØS skriver:

Jeg ELSKER vores Odder. Vi brugte den hver eneste dag i tre år til vires søn - den har gået adskillige kilometer ighvorved søn sov i den hver dag til han fyldte tre år. Nu bruger vi den til lillebror og den ser ud som ny! Kvaliteten er virkelig i top  derudover synes jeg den er en million gange mere stilfuld og lækker i designet end Emnaljunga - så Odder til enhver tid....

Tak for dit svar Lige nu, tror jeg det ender med en Odder zip

Anmeld

23. juli 2012

Anonym trådstarter

Maja_4000 skriver:

Odder .. Vi havde en Odder Zip på X-drem stel indtil den blev stjålet

Jeg vil lige indskyde at de altså har lavet punkterfri dæk til letvægtsstellet nu .. Dog punkterede vores aldrig i det år vi kørte med den

Jeg synes du skal tage ud og kigge og køre med dem .. Jeg kan bedst lide Odders design , så derfor var jeg næsten overbevist fra starten om at det skulle være den

Ja Vi har lige kigget på en Odder og der var punkterfri dæk på

Anmeld

23. juli 2012

Anonym trådstarter

linda0104 skriver:

Jeg er også super glad for min odder vogn
Har flere veninder som bander af deres emmaljunga,
Fordi de ruster på stellet hurtigt. Også er det vist nok
Også noget med at odderen er punktsveset 4 steder på
Stellet, så når baby sidder op og lænder sig frem sker der
Ikke noget- iforhold til emmaljunga som kun er sveset 2 gange.
Men vil ikke lige hænges op på det

Jeg tror det ender med en Odder zip

Tak for dit svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.