Odder vs. Emmaljunga

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvilken barnevogn er bedst?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

6.527 visninger
26 svar
0 synes godt om
22. juli 2012

Anonym trådstarter

Er lige anonym, da min graviditet ikke er offentlig-gjort endnu

Kigger lidt på barnevogne. Der er jo en battle mellem Odder og Emmaljunga barnevognene. Hvilken synes du der er bedst? Uddyb gerne

Personligt synes jeg Emmaljunga er lidt løs i stellet? 

Tak for hjælpen 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2012

An&Jo

Anonym skriver:

Er lige anonym, da min graviditet ikke er offentlig-gjort endnu

Kigger lidt på barnevogne. Der er jo en battle mellem Odder og Emmaljunga barnevognene. Hvilken synes du der er bedst? Uddyb gerne

Personligt synes jeg Emmaljunga er lidt løs i stellet? 

Tak for hjælpen 

Emmaljunga er IKKE løs i stellet..

Jeg har haft begge dele og også på begge slags stel til begge vogne (ja jeg har skiftet meget) og jeg er nået til den konklusion at det er alt efter hvad man går efter..

JEG personligt synes der er meget mere komfort i kassen til baby i emmaljungas fremfor i odders, emmaljungas er bare bedre polstret og isoleret end odder..

Odders stel er derimod blødere end emmaljungas, men det er ikke altid en fordel, og vælger i et letvægtsstel, så er odders jo med oppustelige hjul, og mine punkterede MANGE gange.. Emmaljungas er derimod med punkterfri..

Men ærligt, så ville jeg ikke betale alle de penge ekstra for at få en odder i forhold til emmaljungas, for jeg syntes personligt at emmaljunga leverer den bedste vogn hvor odder kører på mærket og at det engang var virkelig kvalitet..

Idag hører jeg ofte om folk der får skiftet kassen på deres odder fordi farven falmer hurtigt, og odder skifter dem bare for de ved godt det er et problem, og så synes jeg faktisk det smarte går af dem..

Anmeld

22. juli 2012

Anonym trådstarter

An&Jo skriver:

Emmaljunga er IKKE løs i stellet..

Jeg har haft begge dele og også på begge slags stel til begge vogne (ja jeg har skiftet meget) og jeg er nået til den konklusion at det er alt efter hvad man går efter..

JEG personligt synes der er meget mere komfort i kassen til baby i emmaljungas fremfor i odders, emmaljungas er bare bedre polstret og isoleret end odder..

Odders stel er derimod blødere end emmaljungas, men det er ikke altid en fordel, og vælger i et letvægtsstel, så er odders jo med oppustelige hjul, og mine punkterede MANGE gange.. Emmaljungas er derimod med punkterfri..

Men ærligt, så ville jeg ikke betale alle de penge ekstra for at få en odder i forhold til emmaljungas, for jeg syntes personligt at emmaljunga leverer den bedste vogn hvor odder kører på mærket og at det engang var virkelig kvalitet..

Idag hører jeg ofte om folk der får skiftet kassen på deres odder fordi farven falmer hurtigt, og odder skifter dem bare for de ved godt det er et problem, og så synes jeg faktisk det smarte går af dem..

Mange tak for dit svar! Dejligt at høre en, som er så positiv over Emmaljunga! 

Anmeld

22. juli 2012

An&Jo

Anonym skriver:

Mange tak for dit svar! Dejligt at høre en, som er så positiv over Emmaljunga! 

jeg elskede min emmaljunga, og det bliver også det jeg vælger næste gang der skal en barnevogn i hus herhjemme..

Anmeld

22. juli 2012

Anonym trådstarter

An&Jo skriver:

jeg elskede min emmaljunga, og det bliver også det jeg vælger næste gang der skal en barnevogn i hus herhjemme..

Anmeld

22. juli 2012

chael

Jeg har stemt blankt.

Jeg har haft begge, fra ny begge to.

Til min datter købte vi en spritny emmaljunga, Big Star supreme, virkelig lækker og Intet at sætte en finger på. Den er så også brugt til nummer 2. Efter der, var den noget slidt og slap i koderne.

Da vi så fandt ud af, at vi ventede nummer 3, ville jeg så gerne prøve en Odder. Så vi valgte en Odder zip på x-Dream stel. Også en virkelig lækker vogn, som virkelig er alle pengene værd.

Må nok tilstå, at jeg er mest vild med odderen, men har nu også været virkelig glad for emmaljungaen.

Så synes man skal vælge hvad man er til af design osv.

Anmeld

22. juli 2012

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...

Jeg ELSKER vores Odder. Vi brugte den hver eneste dag i tre år til vires søn - den har gået adskillige kilometer ighvorved søn sov i den hver dag til han fyldte tre år. Nu bruger vi den til lillebror og den ser ud som ny! Kvaliteten er virkelig i top  derudover synes jeg den er en million gange mere stilfuld og lækker i designet end Emnaljunga - så Odder til enhver tid....

Anmeld

22. juli 2012

MorDk

Jeg personligt er mest til Emmaljunga. Både sådan Komfort-mæssigt og udseendet...

Anmeld

22. juli 2012

Maja_4000

Odder .. Vi havde en Odder Zip på X-drem stel indtil den blev stjålet

Jeg vil lige indskyde at de altså har lavet punkterfri dæk til letvægtsstellet nu .. Dog punkterede vores aldrig i det år vi kørte med den

Jeg synes du skal tage ud og kigge og køre med dem .. Jeg kan bedst lide Odders design , så derfor var jeg næsten overbevist fra starten om at det skulle være den

Anmeld

22. juli 2012

linda0104

Jeg er også super glad for min odder vogn
Har flere veninder som bander af deres emmaljunga,
Fordi de ruster på stellet hurtigt. Også er det vist nok
Også noget med at odderen er punktsveset 4 steder på
Stellet, så når baby sidder op og lænder sig frem sker der
Ikke noget- iforhold til emmaljunga som kun er sveset 2 gange.
Men vil ikke lige hænges op på det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.