Anonym skriver:
Er lige anonym, da min graviditet ikke er offentlig-gjort endnu 
Kigger lidt på barnevogne. Der er jo en battle mellem Odder og Emmaljunga barnevognene. Hvilken synes du der er bedst? Uddyb gerne 
Personligt synes jeg Emmaljunga er lidt løs i stellet? 
Tak for hjælpen 
Emmaljunga er IKKE løs i stellet..
Jeg har haft begge dele og også på begge slags stel til begge vogne (ja jeg har skiftet meget) og jeg er nået til den konklusion at det er alt efter hvad man går efter..
JEG personligt synes der er meget mere komfort i kassen til baby i emmaljungas fremfor i odders, emmaljungas er bare bedre polstret og isoleret end odder..
Odders stel er derimod blødere end emmaljungas, men det er ikke altid en fordel, og vælger i et letvægtsstel, så er odders jo med oppustelige hjul, og mine punkterede MANGE gange.. Emmaljungas er derimod med punkterfri..
Men ærligt, så ville jeg ikke betale alle de penge ekstra for at få en odder i forhold til emmaljungas, for jeg syntes personligt at emmaljunga leverer den bedste vogn hvor odder kører på mærket og at det engang var virkelig kvalitet..
Idag hører jeg ofte om folk der får skiftet kassen på deres odder fordi farven falmer hurtigt, og odder skifter dem bare for de ved godt det er et problem, og så synes jeg faktisk det smarte går af dem..
Anmeld