hvilken klapvogn til det store barn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. august 2012

MorDk

N1 skriver:

Hvor gammel er din søn?

Vores valg står nemlig mellem en Nitro city eller den du har lagt billede op af - men kan ikke rigtig bestemme mig

Vi har Nitro City'en men skal bruge stellet til lillesøster og har købt en cityBag til...

Har købt den mindre til Bassen som bliver 2 år i næste måned. Han går for det meste men på længere ture er det godt med klapvogn og en lille lur evt. Det kan denne lille paraplyklapvogn klarer.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2012

132319

N1 skriver:

men den er flot Specielt Nitro city i læder

Ja men overvej lige hvor ubehageligt læder må være at sidde på når det er varmt -Uff 

Anmeld

27. august 2012

N1

MorDk skriver:

Vi har Nitro City'en men skal bruge stellet til lillesøster og har købt en cityBag til...

Har købt den mindre til Bassen som bliver 2 år i næste måned. Han går for det meste men på længere ture er det godt med klapvogn og en lille lur evt. Det kan denne lille paraplyklapvogn klarer.

Så hvis han ikke kunne gå ville du vælge Nitro'en?

Min søn er kun 3,5 måned, men kan ikke finde ud af om det kan svare sig at købe en dyr klapvogn når han nu også har en dyr barnevogn - eller om sådan en paraply ville være OK til små korte ture?

Anmeld

27. august 2012

N1

132319 skriver:

Ja men overvej lige hvor ubehageligt læder må være at sidde på når det er varmt -Uff 

Ja det har jeg selvfølgelig ikke lige tænkt på

Anmeld

28. august 2012

Pigent

henh01 skriver:

Vi har en emmaljunga nitro city og vi er meget glade for den, men grundet et lille skur vil vi gerne skifte den ud med en mindre model. Derfor er nitroen sat til salg. Men hvilken klapvogn er god til de større børn? Min søn bliver 2 om 4 mdr.

Jeg kender ikke de her vogne, men det er en af dem jeg ville vælge hvis jeg havde et stort barn på 2-3 år.

Emmaljunga Scooter eller Scooter S.

Odder Dino Hadro 

Hauck Rio Shopper (Kan købes på Bilka.dk)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.