hvilken klapvogn til det store barn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.728 visninger
14 svar
0 synes godt om
22. juli 2012

henh01

Vi har en emmaljunga nitro city og vi er meget glade for den, men grundet et lille skur vil vi gerne skifte den ud med en mindre model. Derfor er nitroen sat til salg. Men hvilken klapvogn er god til de større børn? Min søn bliver 2 om 4 mdr.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2012

MorDk

Vi har købt en Zero2Four i Babysam til vores Basse. Vores Nitro skal lillesøster nemlig overtage m. Citybag.

Anmeld

22. juli 2012

K&S

henh01 skriver:

Vi har en emmaljunga nitro city og vi er meget glade for den, men grundet et lille skur vil vi gerne skifte den ud med en mindre model. Derfor er nitroen sat til salg. Men hvilken klapvogn er god til de større børn? Min søn bliver 2 om 4 mdr.

Anton fylder 2 år i august og vi har lige købt en Chicco Lite Way

Vi har en Emmaljunga, men den er meget stor og varm, så vi købte denne, fordi vi skal til syden i september

OG den er rigtig lækker...! Og har vundet bedst i test

Vi købte den i Kære Børn på tilbud til 999 kroner

http://www.kaereboern.dk/chicco-liteway/

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

27. august 2012

N1

MorDk skriver:

Vi har købt en Zero2Four i Babysam til vores Basse. Vores Nitro skal lillesøster nemlig overtage m. Citybag.

Er i glade for den?

Anmeld

27. august 2012

MorDk

N1 skriver:

Er i glade for den?

JA! Og det er vores dreng også! Men bruger den ikke så meget  pt da lillesæster ikke er ankommet enndu. MEN den er faktisk ret god sys jeg!!!!

Anmeld

27. august 2012

N1

MorDk skriver:

JA! Og det er vores dreng også! Men bruger den ikke så meget  pt da lillesæster ikke er ankommet enndu. MEN den er faktisk ret god sys jeg!!!!

Hvor gammel er din søn?

Vores valg står nemlig mellem en Nitro city eller den du har lagt billede op af - men kan ikke rigtig bestemme mig

Anmeld

27. august 2012

132319

Min datter bliver 2 år om 14 dage og jeg har lige bestilt en Emmaljunga Scooter S -Den er sååå lækker

Anmeld

27. august 2012

N1

132319 skriver:

Min datter bliver 2 år om 14 dage og jeg har lige bestilt en Emmaljunga Scooter S -Den er sååå lækker

Kan man få den i hvid?

Anmeld

27. august 2012

132319

N1 skriver:

Kan man få den i hvid?

Det tror jeg ikke men det er da også den mest upraktiske farve

Anmeld

27. august 2012

N1

132319 skriver:

Det tror jeg ikke men det er da også den mest upraktiske farve

men den er flot Specielt Nitro city i læder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.