Drømme skriver:
Hov - har først set dit svar nu..
Du kan evt citere ved at holde musen over datoen og tidspunktet i indlægget og trykke "citer", så får man en nortifikation 
Til et måltid kan jeg malke 55-80 ml ud, afhængig af om det er morgen eller aften (hun sover ved siden af mig det meste af natten og får derved mere af det ene bryst end det andet om natten)
Jeg har indtil videre ikke haft noget problem med hun ikke ville spise op af glas, men nu har vi heller ikke gjort det så meget igen. Når hun fik af snapseglas var det jo kun 20-25 ml hun får af gangen, og det har ofte været 1 1/2 snapseglas der skulle til for hun kunne sove af det.. Når hun så vågnede igen har hun for det meste været villig til at tage brystet.
Jeg kan give en update når jeg kommer igang med skolen hvis det er, men det er først midt i august..
Håber I kan få det til at lykkes 
Ja, hihi er ikke så ferm til det her
Prøvede dog også at citere, men det var fra mobilen, så det gik åbenbart alligevel i kuk.
Men gad vide, hvor mange ml de egentlig får i et helt brystmåltid. Tror hun får mere end det jeg kan malke ud i hvert fald. Flaskebørn spiser jo snildt 200 ml.
I dag havde vi endnu en af de ture, hvor hun ikke ville tage brystet efter hun havde sluppet, fordi mælken ikke løb hurtigt nok til. Så der endte jeg med at give hende Allomin i kop, og det elskede hun. Ved der var ca. 175 ml tilbage i kartonen, og der gik seføli meget til spilde, men tror da hun har spist 100 ml i hvert fald. Men hun blev ved med at hive koppen hen og ville have mere. Så det er da helt sikkert vejen frem, hvis ikke flasken kommer til at virke.
Om kort tid kan hun jo spise 3 måltider udover mælk, og så skal hun jo kun have 400 ml mælk om dagen, så det må hun kunne få af kop. Så dejligt med en plan B, som jeg er ret sikker på nok skal komme til at virke. Så må jeg bare kamp-amme de næste par måneder...
Du må da rigtig gerne melde tilbage, når I først er kommet ind i en god rytme. Altid dejligt at høre andres erfaringer