Til jer der bruger mme - læs her!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juli 2012

Mor, Skilt,Bonusmor

pemiro skriver:

Vi gir allomin fordi det er det vi er startet på, da det var det eneste de havde på apoteket kl lort om natten
Vi vil nemlig heller ikke skifte mærke da afføringen kører rigtig fint..

Det er sjovt med de skrigeture ud på aftenen, har selv mistænkt at det ikke helt er luft, men som du selv siger: overtræthed...
For hvis jeg pakke ham tæt i dynen og vugger ham mens jeg siger shh lyde, så skriger han ikke så meget, og falder hurtigere i søvn..
Så kan det jo næsten ikke skyldes maven? Kan d ikke forestille mig at en stram dyne kan gøre så maven ikke gør ondt :/ men hvad ved jeg hehe... Ved bare de er obligatoriske om aftenen eller somme tider middag når han skal sove

Nej det er lidt svært, Junior er også begyndt at skrige på andre tider af døgnet når han skal falde i søvn, som om han bare ikke har spor lyst til at overgive sig.. Jeg håber jeg gør det rigtige ved at gøre det samme hver gang, istedet for at forsøge en masse forskelligt..  Sidder bare med ham og taler roligt, om at han er træt og skal tage til drømmeland, mens mig og "Pingo" passer på ham.. Til sidst overgiver han sig..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2012

pemiro

DET Poulsen skriver:

Nej det er lidt svært, Junior er også begyndt at skrige på andre tider af døgnet når han skal falde i søvn, som om han bare ikke har spor lyst til at overgive sig.. Jeg håber jeg gør det rigtige ved at gøre det samme hver gang, istedet for at forsøge en masse forskelligt..  Sidder bare med ham og taler roligt, om at han er træt og skal tage til drømmeland, mens mig og "Pingo" passer på ham.. Til sidst overgiver han sig..

Her har vi også samme ritual hver aften når han skal sove..
Det tror jeg er vigtigt at ha, også så de ikke blir stressede når de skal sove fordi der sker en masse nyt..

Anmeld

12. august 2012

pemiro skriver:

Vil lige fortælle om en hjemmeside hvor man kan købe mme til lidt billigere penge
Så kan i også spare penge

Hjemmesiden hedder:

www.modermælk.dk

Håber nogle kan bruge den
Go aften derude

Tak for det gode råd - vi bruger Nan1 HA, men det er stadig billigere at købe i Bilka end på hjemmesiden pga. fragtprisen.

Hvad bruger I andre?

/***

Anmeld

13. august 2012

pemiro

*** skriver:

Tak for det gode råd - vi bruger Nan1 HA, men det er stadig billigere at købe i Bilka end på hjemmesiden pga. fragtprisen.

Hvad bruger I andre?

/***

Her bruger vi blå allomin i de der brikker der er drikkeklar
Så jeg bestilte en helvedes masse hjem af dem, så sparede en hel del i forhold til at købe i butik

Anmeld

14. august 2012

Team Putte

*** skriver:

Hvad bruger I andre?

/***

Vi kombinerer med Nan1 og Syrnet allomin for maven

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.