LotusCPH skriver:
Ammer du slet ikke mere? Troede da ellers det dig så godt - eller er det bare udmalkning du mener? 
Ja det er rart med sådan et lille lager
Der er godt nok også kommer mange mærker og varianter til sådan en lille myr.
Da jeg var lille fik jeg Allomin og det var det -
Da vi tog hjem fra sygehuset fik vi at vide at han suttede rigtig fint og det hele var som det skulle være..
Vi tog hjem og var vildt glade, men så begyndte han at skrige og vi måtte gi lidt erstatning forsi mælken ikke var løbet til endnu.
Da den løb til fik han mit mælk, troede vi. Det viste sig at han ikke kunne få fat, så sp sagde jeg skulle malke lidt ud, massere, få vorten gjort stiv osv først så brystet ikke var spændt og han derfor ville kunne få fat. Det hjalp ikke og hun kom igen og vi prøvede ammebrikker, som han heller ikke kunne finde ud af..
Så det endte med jeg malkede ud til ham, indtil han var næsten fem uger, hvor lægen så sige til mig at hun synes jeg bare skulle gi mme hele tiden i stedet for det andet.. Og det samme gav sp udtryk for til sidste møde, fortsatte dog alligevel...
Så det er rigtig dejligt at tage hjem fra sygehuset i god tro, når han tydeligvis slet ikke kunne finde ud af at få fat fordi mine vorter er for små :/ flot sygehus...
Så nu får han allomin, fordi de var ALT for stort arbejde at malke ud og gi flaske.. Det er SÅ befriende kun at skulle gi flaske

nu kan jeg rent faktisk nå lidt herhjemme mens han sover, fordi jeg ikke skal bruge 40 min ca på at malke ud
Anmeld