1 dag over tid.. Hvornår ville i teste?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

742 visninger
5 svar
0 synes godt om
22. juli 2012

Monia

Jeg er nu gået 1 dag over tiden, men er itvil om hvornår jeg vil tage en test. Skal jeg vente de 4 dage min mens plejer at vare? Elller vente længere endnu? Hvornår ville I teste?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2012

Rockertand

Monia skriver:

Jeg er nu gået 1 dag over tiden, men er itvil om hvornår jeg vil tage en test. Skal jeg vente de 4 dage min mens plejer at vare? Elller vente længere endnu? Hvornår ville I teste?

Host-host, vi er nok flere, der allerede havde startet med en enkelt test eller 10 for en uges tid siden, men det er jo nok et temperamentsspørgsmål. 

Du kan sagtens teste på dagen for udeblevet menstruation.

Anmeld

22. juli 2012

henh01

du burde sagtens kunne teste nu

Anmeld

22. juli 2012

LauraL

Monia skriver:

Jeg ville teste imorgen tidlig med morgenurin... Husk og brug "midterstrålen" det er renest....
Men så burde du få et svar... Men fortvivl ikk hvis den skulle være negativ, vent et par dage og tá en ny test...
Krydser fingre for jer....

Anmeld

22. juli 2012

Monia

Mange tak for jeres svar 

Jeg tager en test imorgen tidlig, også må vi krydse fingre 

Ellers er der jo ikke andet for, end at prøve igen 

Anmeld

22. juli 2012

MariaKyedDK

Monia skriver:

jeg vil ha testet her idag til morgen eller os vil jeg gøre det imorgen tidlig for dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.