HJÆLP hurtig vi har ikke nået vores fly

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juli 2012

Muhmi

PT skriver:

Jeg flyver ganske ofte, og når vi skal afsted om morgenen har jeg mindst 15 alarmer sat til på min telefon netop for ikke at sove over mig.

Til TS: jeg håber, I finder en løsning og får en god ferie trods en dårlig start

Præcis, har også fire-fem alarmer sat på mit vækkeur og ellers de to andre vækkeure... Kan slet ikke have hvis man skulle sove over sig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2012

nielsen80

Kan se det er en time siden du skrev indlægget, så håber du allerede nu har en løsning.

Ring til rejseselkabet, og se om du kan komme med nogle senere afgange. Tit betyder der, at din rejselængde bliver lidt længere og mere besværlig, men vær samarbejdsvillig med selskabet, så skal de nok hjælpe jer. Kan også være en ide, at din kæreste og dig spiltter jer op, således I kommer på to forskellige afgange, da det ofte er nemmere at finde en plads i et fly end to.

Det nytter ikke noget at slå sig selv hovedet nu, har flere gange prøvet kollegaer der kommer for sent i forbindelse med forretningsrejser, og flyselskabet finder altid en løsning, så det skal nok gå.

Håber I finder ud af noget

Anmeld

22. juli 2012

Mama3

Tak for alle svar, vi har heller aldrig sover for længe før, vi har haft sat begge de ure vi havde der er bare ingen af dem som har ringetbibel plejer altid atvågne af mig selv lige før mit væggeur ringer når jeg skal noget vigtigtvare ikke lige i dag, det er så træls men vi arbejder på sagen og satser på at komme afsted senest i morgen.

Anmeld

22. juli 2012

Louisepigen

prøv på  norwegian eller momondo der ihvert fald mange rejser til rhodos

Anmeld

22. juli 2012

Laulund87

Har I fundet ud af noget?

Anmeld

22. juli 2012

Mama3

Har I fundet ud af noget?

Hej ja det har vi vi skal flyve i morgen 10.50 godt nok med 2 stop under vejs men pyt med det bare vi kommer afsted, og jeg har allerede sat mit væggeur og tjekket at det er sat helt rigtig det kommer med garanti aldrig til at ske igen puha sikke en dag...:-)

Anmeld

22. juli 2012

Laulund87

Filucca&Smilla skriver:

Hej ja det har vi vi skal flyve i morgen 10.50 godt nok med 2 stop under vejs men pyt med det bare vi kommer afsted, og jeg har allerede sat mit væggeur og tjekket at det er sat helt rigtig det kommer med garanti aldrig til at ske igen puha sikke en dag...:-)

Godt I kan komme afsted i morgen! Ja husk vækkeuret

God tur

Anmeld

22. juli 2012

Mama3

Laulund87 skriver:

Godt I kan komme afsted i morgen! Ja husk vækkeuret

God tur

1000 tak skal du ha:-) super sød datter du har :-)

Anmeld

22. juli 2012

Laulund87

1000 tak skal du ha:-) super sød datter du har :-)

Ej tak Du har også et skønt profilbillede

Anmeld

22. juli 2012

Mama3

Tak de er skønne de unger:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.