HJÆLP hurtig vi har ikke nået vores fly

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.265 visninger
20 svar
0 synes godt om
22. juli 2012

Mama3

Hejsa jeg mangler akut hjælp, vi skulle h været med et til rhodos her til morgen  men både min mands og mit væggeur ringede så vi kom for sent op og nåede deefor ikke flyet. Er der nogen som ved hva vi kan gøre eller hvor man kan få en billig enkelt billet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2012

Dot D

ØV.... skynd jer at ringe til rejseselskabet, de må kunne hjælpe jer...

håber i kommer afsted

Anmeld

22. juli 2012

Mama3

Hej ja det er bare så øv, vi er i gang med at undersøge forskellige muligheder, selv vores forsikrings selskab er i gang med at finde et fly til os

Anmeld

22. juli 2012

MorDk

Det er hvad der kan ske... MEN det havde aldrig sket herhjemme...!

Har sgu helt ondt af jer... men håber I finder en løsning! Ved ikke hvordan og hvorledes.... men kontakt rejseselskabet!!

Anmeld

22. juli 2012

ano14316

Filucca&Smilla skriver:

Hejsa jeg mangler akut hjælp, vi skulle h været med et til rhodos her til morgen  men både min mands og mit væggeur ringede så vi kom for sent op og nåede deefor ikke flyet. Er der nogen som ved hva vi kan gøre eller hvor man kan få en billig enkelt billet?

Den er ikke billig, men du kan komme afsted

http://www.norwegian.com/dk/fly/valg-flyvning/?app _language=da-DK&currencyCode=DKK&D_City=CP H&A_City=RHO&TripType=1&D_Day=22&D _Month=201207&R_Day=01&R_Month=200001& AdultCount=1&ChildCount=0&InfantCount=0

Håber det lykkedes

Anmeld

22. juli 2012

ano14316

Filucca&Smilla skriver:

hvis du venter 2 dage kan du komme afsted for 1039 ,i stedet for de 3096, men der er kun 1 plads d. 24.

Anmeld

22. juli 2012

Muhmi

Ej hvor uheldigt... Undskyld men hvordan kan det overhovedet lade sig gøre? Det er ikke fordi jeg dømmer eller noget som helst, men jeg kan slet ikke forestille mig hvordan det kan lade sig gøre at man sover fra sit fly...

Men løsningen er vel at man ringer til flyselskabet og får lavet en aftale om i kan komme på et senere fly, heldigvis er turen til rhodos ret populær, så de flyver vel et par gange i døgnet?

Håber da at i finder jer en tur mere, ville være surt at skulle gå glip af sin ferie pga. af nogle dumme vækkeure...

Anmeld

22. juli 2012

ano14316

Muhmi skriver:

Ej hvor uheldigt... Undskyld men hvordan kan det overhovedet lade sig gøre? Det er ikke fordi jeg dømmer eller noget som helst, men jeg kan slet ikke forestille mig hvordan det kan lade sig gøre at man sover fra sit fly...

Men løsningen er vel at man ringer til flyselskabet og får lavet en aftale om i kan komme på et senere fly, heldigvis er turen til rhodos ret populær, så de flyver vel et par gange i døgnet?

Håber da at i finder jer en tur mere, ville være surt at skulle gå glip af sin ferie pga. af nogle dumme vækkeure...

Jeg har faktisk prøvet det 2 gange, vi har dog nået flyet.

1. gang skulle jeg af sted sammen med min venindes familie. Jeg tænker så om aftenen af jeg lige for en sikkerhedsskyld sættet mit vækkeur. og da mit ur så ringer, der ligger alle og sover og der skulle vi nærmest være på vej i lufthavnen.

2. gang skulle jeg af sted med en anden veninde og vi skulle hente dem og om morgenen ringer og ringer vi og kan ikke få fat i dem, og da vi kommer for at hente dem, er de ikke stået op..

Anmeld

22. juli 2012

Muhmi

Jeg har faktisk prøvet det 2 gange, vi har dog nået flyet.

1. gang skulle jeg af sted sammen med min venindes familie. Jeg tænker så om aftenen af jeg lige for en sikkerhedsskyld sættet mit vækkeur. og da mit ur så ringer, der ligger alle og sover og der skulle vi nærmest være på vej i lufthavnen.

2. gang skulle jeg af sted med en anden veninde og vi skulle hente dem og om morgenen ringer og ringer vi og kan ikke få fat i dem, og da vi kommer for at hente dem, er de ikke stået op..

Nu har jeg aldrig været ude at flyve og det er bestemt heller ikke en oplevelse jeg gerne vil have i løbet af mit liv Men kunne bare slet ikke forestille mig at sove over mig når jeg skulle på ferie  Jeg glæder mig simpelthen for meget til at det kan lade sig gøre 

Jeg kan godt se at ens vækkeure kan spille én et pus en gang imellem, men jeg er så nok bare indrettet sådan at jeg sætter tre vækkeure, i det tilfælde at der var én af dem der skulle fejle Det er jo også bare super uheldigt at begge deres ure fejlede og så lige den dag man skal på ferie....

Anmeld

22. juli 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Muhmi skriver:

Nu har jeg aldrig været ude at flyve og det er bestemt heller ikke en oplevelse jeg gerne vil have i løbet af mit liv Men kunne bare slet ikke forestille mig at sove over mig når jeg skulle på ferie  Jeg glæder mig simpelthen for meget til at det kan lade sig gøre 

Jeg kan godt se at ens vækkeure kan spille én et pus en gang imellem, men jeg er så nok bare indrettet sådan at jeg sætter tre vækkeure, i det tilfælde at der var én af dem der skulle fejle Det er jo også bare super uheldigt at begge deres ure fejlede og så lige den dag man skal på ferie....

Jeg flyver ganske ofte, og når vi skal afsted om morgenen har jeg mindst 15 alarmer sat til på min telefon netop for ikke at sove over mig.

Til TS: jeg håber, I finder en løsning og får en god ferie trods en dårlig start

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.