Er gravid igen??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juli 2012

Aabye

Anonym skriver:

Sagen er at jeg tog to stk teste i går, begge positive lige med det samme. 

Jeg hAr en søn på 11 mdr og vil have termin den 21. Marts hvis jeg vælger at beholde. Syntes det er lidt tidligt? Graviditeten kom som Et stort chok. 

Jeg ved ikke hvad jeg skal vælge? Hvilke overvejelser skal man gøre sig? 

Jeg venter nr 2.. Og her vil der også være 19 mdr imellem.. Vores nr 2 er så planlagt.. Vi har da også vores op og nedture.. Sådan er det i et hvert forhold, man svæver ikke på en lille lyserød sky for evigt..

Hvis din kæreste er med på at beholde og du også gerne vil beholde så synes jeg at i skal gøre det..
Tror du kommer til at fortryde inderligt hvis du inderst inde gerne vil beholde spiren men vælger at få en abort i stedet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2012

MariaKyedDK

Anonym skriver:

Jeg hAr en søn på 11 mdr og vil have termin den 21. Marts hvis jeg vælger at beholde. Syntes det er lidt tidligt? Graviditeten kom som Et stort chok. 

tror man skal mærke sin mavefornemmelse godt og grundigt, skriv alle de positive ting ned ved barn nummer 2, og skriv så de negative ting ned ved barn nummer 2, er der flest negative, jamen så vil det måske ikke være en god ide, altså , jeg er selv meget i mod abort, men selvfølgelig, hvis man ikke kan give barnet det som det har brug for, skal man nok lade være...

håber du finder en løsning-...

Anmeld

22. juli 2012

Schonert

Anonym skriver:

Da jeg fandt ud af jeg var gravid med nummer 2 kom det som et MEGA chok. Men vi vlagt og beholde det, slev om der kun ville være 16 mdr imellen vores drenge. 

Du/I skal jo gøre hvad i synes er rigtig få jeres lille familie og fremtid .

Anmeld

22. juli 2012

Muffinmus

Jeg blev planlgt gravid med nr 2 da han blev 12 mdr ca.

Hårdt de første 6 mdr, men de elsker jo at lege sammen og har jo derfor ofte en kammarat uanset om de andre børn i byen er hjemme:-)

Så, ja, her var det altså helt planlagt og har sørme ikke fortrudt det:-)

Eneste er vi så måtte købe en barnevogn og tremmeseng mere da nr 1 jo ikke skulle smides ud af sit endnu.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.