Er gravid igen??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.138 visninger
13 svar
0 synes godt om
22. juli 2012

Anonym trådstarter

Sagen er at jeg tog to stk teste i går, begge positive lige med det samme. 

Jeg hAr en søn på 11 mdr og vil have termin den 21. Marts hvis jeg vælger at beholde. Syntes det er lidt tidligt? Graviditeten kom som Et stort chok. 

Jeg ved ikke hvad jeg skal vælge? Hvilke overvejelser skal man gøre sig? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2012

MorDk

Det er udelukkende jer selv der skal tage denne beslutning. Vil I have flere børn? Havde I planer om hvornår det skulle være?

Jeg venter nummer 2. Der kommer til at være 2 år imellem. Det samme bliver der nogenlunde med jeres (så vidt jeg kan regne ud)

Jeg ville personligt beholde barnet, hvis tid, lyst, overskud mm. er der...

Men det er JERES valg! Ved din bedre halvdel at du er gravid??

Anmeld

22. juli 2012

Kay

jeg ville personligt ik syntes det er for tidligt... men det er jo fulstendig op til jer....

Anmeld

22. juli 2012

Anonym trådstarter

MorDk skriver:

Det er udelukkende jer selv der skal tage denne beslutning. Vil I have flere børn? Havde I planer om hvornår det skulle være?

Jeg venter nummer 2. Der kommer til at være 2 år imellem. Det samme bliver der nogenlunde med jeres (så vidt jeg kan regne ud)

Jeg ville personligt beholde barnet, hvis tid, lyst, overskud mm. er der...

Men det er JERES valg! Ved din bedre halvdel at du er gravid??

Ja og han vil gerne beholde barnet. Der vil være 19 mdr imellem dem. Vi har altid sagt at vi vil have flere børn hvor der ikke skal være for lang tid mellem dem 

Men kæresten og jeg har det barE ikke 100% perfekt sammen.

Anmeld

22. juli 2012

Muhmi

Ja og han vil gerne beholde barnet. Der vil være 19 mdr imellem dem. Vi har altid sagt at vi vil have flere børn hvor der ikke skal være for lang tid mellem dem 

Men kæresten og jeg har det barE ikke 100% perfekt sammen.

Hvilke kærester har det 100% perfekt sammen??

Der er opture, nedture og ligeture... Og efter man har fået et barn er der en hel del flere bekymringer end før... Så det er helt naturligt at det ikke køre 100% hele tiden

Men det er kun jeres valg at skulle vælge hvorvidt i vil have et barn mere eller ej... Men man skal nok overkomme det ekstra stress der kommer med en lille én mere... Sådan tænker jeg i hvert fald og der kommer til at være 13 mdr. mellem mine børn... Vi skal nok klare den, hvis vi tror på at vi kan

Håber i vælger det helt rigtige for jer

Anmeld

22. juli 2012

ano14316

Anonym skriver:

Sagen er at jeg tog to stk teste i går, begge positive lige med det samme. 

Jeg hAr en søn på 11 mdr og vil have termin den 21. Marts hvis jeg vælger at beholde. Syntes det er lidt tidligt? Graviditeten kom som Et stort chok. 

Jeg ved ikke hvad jeg skal vælge? Hvilke overvejelser skal man gøre sig? 

I skal jo helt klart mærke efter hvad i har lyst til, men hvis har tanker om hvad andre ville tænke, så synes jeg ikke det er for tidligt.

Jeg har selv magnus på lidt over 9 mdr. og hvis jeg blev gravid, ville vi helt klart få det (Jeg er mega skruk ) Men vi har slet ikke økonomi til en til lige nu. Havde vi haft det, tror jeg vi var gået efter en til om et par mdr.

Anmeld

22. juli 2012

_-Kathrine-_

Beslutningen er jo helt op til jer!
Der bliver 20 måneder imellem vores børn og er sikker på det blir mega hårdt i starten, men de kommer til at få så meget ud af hinanden igennem hele livet....
Pøj pøj med jeres beslutning...

Anmeld

22. juli 2012

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Hvilke kærester har det 100% perfekt sammen??

Der er opture, nedture og ligeture... Og efter man har fået et barn er der en hel del flere bekymringer end før... Så det er helt naturligt at det ikke køre 100% hele tiden

Men det er kun jeres valg at skulle vælge hvorvidt i vil have et barn mere eller ej... Men man skal nok overkomme det ekstra stress der kommer med en lille én mere... Sådan tænker jeg i hvert fald og der kommer til at være 13 mdr. mellem mine børn... Vi skal nok klare den, hvis vi tror på at vi kan

Håber i vælger det helt rigtige for jer

Men tænker også bare om vi har økonomien til det ligeNuu? Godt nok er vi færdige med at betale lån ud her i februar, og der har vi så 4000 mere om måneden. Men vi skal vel også ha ny bil med en bebs mere. Tror ik vi kan være i den vi har nu. 

Anmeld

22. juli 2012

Anonym trådstarter

ano14316 skriver:

I skal jo helt klart mærke efter hvad i har lyst til, men hvis har tanker om hvad andre ville tænke, så synes jeg ikke det er for tidligt.

Jeg har selv magnus på lidt over 9 mdr. og hvis jeg blev gravid, ville vi helt klart få det (Jeg er mega skruk ) Men vi har slet ikke økonomi til en til lige nu. Havde vi haft det, tror jeg vi var gået efter en til om et par mdr.

Nej tænker os om vi har økonomien til det. Men i februar er vi færdige med vores lån, så har vi 4000 mere om mdr. Men vi drømmer jo os om hus

Anmeld

22. juli 2012

henh01

Nu er du jo blevet gravid og hvis du vælger at beholde det, så finder i også en løsning på det økonomiske.
Hvis det går skidt mellem din kæreste og dig, må du overveje om du ville kunne magte at være alene med 2 børn hvis I skulle ende med at gå fra hinanden.
Hvis jeg blev gravid og der ville være så kort mellemrum ville jeg og¨så selv have svært ved at tage en beslutning.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.