Hachiko - en ven for livet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juli 2012

MortilElias2010

Det er en af de mest fantastiske film jeg nogensinde har set og den her har jeg grædt til hver gang jeg har set den! Jeg kan KUN anbefale den - og dem der ikke lader sig røre af den, har et hjerte af sten (personlig holdning!)

Hachiko - hvis rejsen en dag går til Japan, skal det være med statuen for øje. Så skal jeg ned at kysse og kramme den  med min mand og søn.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2012

Solstrålebørn

Fantastisk film... 

Anmeld

21. juli 2012

Blirnokaldrigfru

MortilElias2010 skriver:

Det er en af de mest fantastiske film jeg nogensinde har set og den her har jeg grædt til hver gang jeg har set den! Jeg kan KUN anbefale den - og dem der ikke lader sig røre af den, har et hjerte af sten (personlig holdning!)

Hachiko - hvis rejsen en dag går til Japan, skal det være med statuen for øje. Så skal jeg ned at kysse og kramme den  med min mand og søn.

Kan nu heller ikke andet end forestille mig, at jeg vil synes den er go !! men måske hormonerne kan gøre jeg tuder ENDNU mere

Mon den kan findes på tdc film - det kunne være super må lige få tjekket!!

og enig! selvom jeg kun har læst (indtil videre) - så ville jeg også se statuen!

Anmeld

21. juli 2012

Blirnokaldrigfru

Solstrålebørn skriver:

Fantastisk film... 

Er nød til at se den, med alle de anbefalinger

Anmeld

21. juli 2012

Solstrålebørn

Frk P. skriver:

Er nød til at se den, med alle de anbefalinger

Ja, synes bestemt den er det værd...  Lidt sørgelig ja, men det er til at overleve... 

Anmeld

21. juli 2012

Blirnokaldrigfru

Solstrålebørn skriver:

Ja, synes bestemt den er det værd...  Lidt sørgelig ja, men det er til at overleve... 

Man græder ikke i flere timer bagefter?? Kan huske første gang jeg så The Notebook - jeg var trist i flere timer efter

Anmeld

21. juli 2012

Solstrålebørn

Frk P. skriver:

Man græder ikke i flere timer bagefter?? Kan huske første gang jeg så The Notebook - jeg var trist i flere timer efter

Nej jeg græd ikke i flere timer efter... Der kom et par tåre og det var det... 

Anmeld

21. juli 2012

Blirnokaldrigfru

Solstrålebørn skriver:

Nej jeg græd ikke i flere timer efter... Der kom et par tåre og det var det... 

Nå okay Jeg så det der: sig det med 1000 mennesker, her iaften og  jeg tudbrølede.. men giver nu hormonerne skylden, for plejer heller ikke sådan at græde ovet tv

Anmeld

21. juli 2012

Solstrålebørn

Frk P. skriver:

Nå okay Jeg så det der: sig det med 1000 mennesker, her iaften og  jeg tudbrølede.. men giver nu hormonerne skylden, for plejer heller ikke sådan at græde ovet tv

Efter jeg har fået børn, skal der ikke ret meget til før tårene triller, især ved kærlighedsfilm, fødsler, det der hus og have og Hachiko... 

Anmeld

21. juli 2012

MortilElias2010

Frk P. skriver:

Nej ikke bagefter, du græder i al den tid du ser den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.