Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Er der nogen der har set den film? Kan ligesom se på mange af mine facebook-venner, at de har set den i tv for nylig - og ALLE skriver at de har tudt til den? Selv en af min kærestes ret "hårde" drengevenner har skrevet han har tudt til en film for første gang?
Har nogen set den - og er den virkelig så god? Er nemlig gået over termin med baby og keeeeeder mig, så overvejer om jeg skal se den Men måske er det ikke så godt lige nu med de ekstra hormoner der er til at sætte tårerne igang
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
der er nok ikke mange der er enige med mig men.... Det var bare en FEEEEEED super skøn og rigtig go og sørgelig historrie MEN!!! for helvede hvor var den bare R*V laaaaang og kedelig Sorry me der var bare kogt mere end rigeligt suppe på den
Den kunne være fortalt fantastisk på 20 min
Så den også her forleden, den er viiildt god! Og så er det jo ud fra en rigtig historie Tuede nærmest fra start til slut Prøv at søg på navnet og læs om hunden og dens historie
bare lidt fra google
http://www.google.com/search?client=safari&rls=en&q=hachiko&ie=UTF-8&oe=UTF-8#q=hachiko&hl=da&client=safari&rls=en&prmd=imvns&lr=lang_da&sa=X&ei=yAILUMn2LYjl4QTLxInRCg&ved=0CEsQuAE&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.,cf.osb&fp=420f42c3823dbd04&biw=1278&bih=686
Eliza skriver: der er nok ikke mange der er enige med mig men.... Det var bare en FEEEEEED super skøn og rigtig go og sørgelig historrie MEN!!! for helvede hvor var den bare R*V laaaaang og kedelig Sorry me der var bare kogt mere end rigeligt suppe på den Den kunne være fortalt fantastisk på 20 min
Åh - ikke sjovt hvis den føles langtrukken så får man ikke det optimale ud af en film :/
frkrbj skriver: bare lidt fra google http://www.google.com/search?client=safari&rls=en&q=hachiko&ie=UTF-8&oe=UTF-8#q=hachiko&hl=da&client=safari&rls=en&prmd=imvns&lr=lang_da&sa=X&ei=yAILUMn2LYjl4QTLxInRCg&ved=0CEsQuAE&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.,cf.osb&fp=420f42c3823dbd04&biw=1278&bih=686
Åhhh... kan slet ikke tåle den slags! hunden ER menneskets bedste ven!!
Jeg var på job i torsdag da den var der.
Kommer den som genudsendelse eller hvordan har du tænkt dig at se den ??
Jeg vil super gerne se den nemlig.
Sukkerblomst skriver: Jeg var på job i torsdag da den var der. Kommer den som genudsendelse eller hvordan har du tænkt dig at se den ?? Jeg vil super gerne se den nemlig.
Jeg havde tænkt mig at prøve at lede efter den på TDC film Ellers kan man måske finde den på megashare - men så er det jo uden undertekster :/
Jeg sys den var rigtig god!!!
frkrbj skriver: Så den også her forleden, den er viiildt god! Og så er det jo ud fra en rigtig historie Tuede nærmest fra start til slut Prøv at søg på navnet og læs om hunden og dens historie
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128