ventetid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juli 2012

Rockertand

pussekat skriver:

hejsa

jeg kan sige der kan gå lang tid her gå fra jan og til nu og skal før op og scaning her den 15-8 og der efter skal jeg tilbage til læge og der efter skal jeg på Ortopæd afdeling  og læge sige at der kan gå op til 4 månde i nu  så her jeg også gå i ca 1 år her gigt i hele kroppe og skal have 2 nye hofte og 2 nye knæ  og nye knæ kan jeg ikke få før jeg er over 50 år så ti år i nu pahaaaaaaa  hvor jeg skal gå og have ondet alle 24 time

Du er simpelthen fejlinformeret - eller har misforstået noget.

Hvis sygdom og helbredstilstand indikerer det, så kan man få nye knæ som 25-årig, det har intet med alder at gøre.

Hvis man kigger i knæregistreret, kan man se, at man i aldersgruppen 30-39 år har opereret 341 patienter i perioden 1997-2008, alene i 2008 har man opereret 52 patienter, så det er altså slet ikke umuligt, men selvfølgelig skal der være tilstrækkelig indikation, før man opererer.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2012

pussekat

Rockertand skriver:

Du er simpelthen fejlinformeret - eller har misforstået noget.

Hvis sygdom og helbredstilstand indikerer det, så kan man få nye knæ som 25-årig, det har intet med alder at gøre.

Hvis man kigger i knæregistreret, kan man se, at man i aldersgruppen 30-39 år har opereret 341 patienter i perioden 1997-2008, alene i 2008 har man opereret 52 patienter, så det er altså slet ikke umuligt, men selvfølgelig skal der være tilstrækkelig indikation, før man opererer.

hejsa

jeg kan kun skriv hvad sygehus sige og læge sige det er fordi at det ikke hold vis man bliv 90 år og jeg ved at min storsøsser også her få det at høre på ouh men jeg håbet da jeg få lov til det

Anmeld

22. juli 2012

Rockertand

pussekat skriver:

hejsa

jeg kan kun skriv hvad sygehus sige og læge sige det er fordi at det ikke hold vis man bliv 90 år og jeg ved at min storsøsser også her få det at høre på ouh men jeg håbet da jeg få lov til det

Proteser har altid begrænset holdbarhed og kan skiftes.

Du kan formentligt ikke opfylde kriterierne for at få operationen (at det ikke er alvorligt nok) og har derfor fået afslag - men det gør selvfølgelig ikke dine smerter mindre, og man må så finde en måde at behandle dine symptomer i stedet.

Anmeld

22. juli 2012

pussekat

Rockertand skriver:

Proteser har altid begrænset holdbarhed og kan skiftes.

Du kan formentligt ikke opfylde kriterierne for at få operationen (at det ikke er alvorligt nok) og har derfor fået afslag - men det gør selvfølgelig ikke dine smerter mindre, og man må så finde en måde at behandle dine symptomer i stedet.

hejsa

nej jeg her ikke få  afslag på det og de her snakkes om at jeg nok få det  jeg for nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.