Tak for igår!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.368 visninger
16 svar
0 synes godt om
21. juli 2012

AnneBJ

Ih altså, hvor var det bare hyggeligt igår!

God mad, søde børn, dejlige mødre - Pias lækre hus, arhmen jeg kunne blive ved!!

Jeg øver mig i, at fatte mig i korthed så;

TAK for igår - Felix og jeg havde havde det megahyggeligt!!  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2012

JonTri

AnneBJ skriver:

Ih altså, hvor var det bare hyggeligt igår!

God mad, søde børn, dejlige mødre - Pias lækre hus, arhmen jeg kunne blive ved!!

Jeg øver mig i, at fatte mig i korthed så;

TAK for igår - Felix og jeg havde havde det megahyggeligt!!  

Jamen tak for i går - det var møghyggeligt! Håber da snart vi finder en dag igen... jeg kan dælme godt lægge hus til

Anmeld

21. juli 2012

piadas

Selv tak!

Det var bare drønhyggeligt og superdejligt, at I gad at køre til Farsø!

Jeg ligger gerne hus til igen en anden gang.

Det var også kort herfra!

Anmeld

22. juli 2012

Sofia

Dejligt at høre I havde en god dag. Glæder mig til billeder. KNUS

Anmeld

23. juli 2012

Mettemus

Jaaah det var så hyggeligt - tak for det! Og sikke som tiden fløj. Jeg regnede med at have rigeligt med tid til at nå til Mååårs til kl 17.00 når vi nu var mødtes allerede kl 10. NOT! Nå, men jeg kom kun 30 minutter for sent og kørte sådan nogenlunde efter reglerne hele vejen

Som tidligere nævnt er det naturstridigt at jeg har alle mine ting med mig når jeg går, så derfor Pia: har du to sutter, noget the og en the-tang-æg-dims til overs?

Anmeld

23. juli 2012

AnneBJ

Mettemus skriver:

Jaaah det var så hyggeligt - tak for det! Og sikke som tiden fløj. Jeg regnede med at have rigeligt med tid til at nå til Mååårs til kl 17.00 når vi nu var mødtes allerede kl 10. NOT! Nå, men jeg kom kun 30 minutter for sent og kørte sådan nogenlunde efter reglerne hele vejen

Som tidligere nævnt er det naturstridigt at jeg har alle mine ting med mig når jeg går, så derfor Pia: har du to sutter, noget the og en the-tang-æg-dims til overs?

Det VED jeg hun har, for jeg fandt sutterne, og senere fandt Pia theen!

Anmeld

23. juli 2012

piadas

Mettemus skriver:

Hehe, ja jeg har alle de ting, du nævner - samt en lille bøtte, der var majs i! Er det også din?

Jeg ved ikke lige, hvornår jeg skal til Mårs næste gang, men kan du undvære tingene, indtil da?

Anmeld

23. juli 2012

Mettemus

piadas skriver:

Hehe, ja jeg har alle de ting, du nævner - samt en lille bøtte, der var majs i! Er det også din?

Jeg ved ikke lige, hvornår jeg skal til Mårs næste gang, men kan du undvære tingene, indtil da?

Ja! Det er vist også min - det var en lille rejsesnack til L, men den fik han så aldrig

Det haster ikke med at få det bragt hjem, så bare tag dig god tid

Anmeld

23. juli 2012

JonTri

Eeeejjj hvornår kan vi ses igen... tiden gik nemlig ALT for stærk Mette...

Anmeld

23. juli 2012

piadas

JonTri skriver:

Eeeejjj hvornår kan vi ses igen... tiden gik nemlig ALT for stærk Mette...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.