Få striber/reflekser i håret mens man ammer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juli 2012

christinak

MorDk skriver:

Præsis... og hvis det endelig er at man er nevøs for det og ønsker helfarve... så kunne man jo malke ud eller suppl med noge MME de dage... MEN altså jeg ammede trod striber i håret! Min søn lever i bedste velgående

Vi har ikke prøvet mme endnu herhjemme han er lidt over 3 måneder så tænker 1 flaske eller 2 ikke skader 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2012

MorDk

christinak skriver:

Vi har ikke prøvet mme endnu herhjemme han er lidt over 3 måneder så tænker 1 flaske eller 2 ikke skader 

Nej men du kan også vælge at amme og droppe flaskerne med MME. Striber skader ikke.... tænk på alt det bilos osv du indånder hver dag.? DET er også skadeligt. Striber får du ikke lavet hver dag. Spring op og fald ned og gør som du lyster... *S*Man skal passe på JA, men man skal ikke være hysterisk!

Anmeld

21. juli 2012

christinak

MorDk skriver:

Nej men du kan også vælge at amme og droppe flaskerne med MME. Striber skader ikke.... tænk på alt det bilos osv du indånder hver dag.? DET er også skadeligt. Striber får du ikke lavet hver dag. Spring op og fald ned og gør som du lyster... *S*Man skal passe på JA, men man skal ikke være hysterisk!

Det er nemlig rigtig og jeg er vist lidt hysterisk med nogle ting, men nu tar jeg til frisør på onsdag og for ordnet mit hår

Anmeld

21. juli 2012

MorDk

christinak skriver:

Det er nemlig rigtig og jeg er vist lidt hysterisk med nogle ting, men nu tar jeg til frisør på onsdag og for ordnet mit hår

Lyder som en rigtig god plan  NYD DET! Og lad den dårlige samvittghed blive hjemme...!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.