Få striber/reflekser i håret mens man ammer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.142 visninger
13 svar
0 synes godt om
21. juli 2012

christinak

Jeg skal holde barnedåb her den 12 august til 50 års fødselsdag den 18 august og være brudepige den 25 august, og mit hår trænger virkelig til at få nogle lyse striber/reflekser i men jeg ammer stadig.

Jeg har gennem hele graviditeten og efter vores søn blev født været meget skeptisk med alt, og nok også lidt for meget, og nu er spørgsmålet kan jeg godt få lavet striber i håret mens jeg ammer, min samvittighed sir nej men på den anden side ligner jeg efterhånden l...

Nogle der har fået farvet hår mens de ammer? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2012

MorDk

Det er jo helt op til dig selv. Jeg gjorde det! Jeg ville simpelthen ikke ligne noget der var løgn til Bassens barnedåb. Så... JEG valgte at få lavet striber. Gik til en Øko-frisør og fik lavet striber. Og det havde jeg det ikke dårligt over!

Men det er jo forskelligt hvad folk vælger... men tror ikke på det skader!

Anmeld

21. juli 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Det gjorde jeg! Bare sørg for at du ik bliver bund farvet!! Vh stine

Anmeld

21. juli 2012

babymus77

Min frisør siger ok for det:-) Men self op til hver enkelt:-) Jeg tør godt;-)

Anmeld

21. juli 2012

christinak

MorDk skriver:

Det er jo helt op til dig selv. Jeg gjorde det! Jeg ville simpelthen ikke ligne noget der var løgn til Bassens barnedåb. Så... JEG valgte at få lavet striber. Gik til en Øko-frisør og fik lavet striber. Og det havde jeg det ikke dårligt over!

Men det er jo forskelligt hvad folk vælger... men tror ikke på det skader!

Tænker også at man skal gøre lidt for sig selv og hvis man holder sig til striber så rør det jo ikke hovedbunden 

Anmeld

21. juli 2012

OktoberMor

christinak skriver:

Jeg skal holde barnedåb her den 12 august til 50 års fødselsdag den 18 august og være brudepige den 25 august, og mit hår trænger virkelig til at få nogle lyse striber/reflekser i men jeg ammer stadig.

Jeg har gennem hele graviditeten og efter vores søn blev født været meget skeptisk med alt, og nok også lidt for meget, og nu er spørgsmålet kan jeg godt få lavet striber i håret mens jeg ammer, min samvittighed sir nej men på den anden side ligner jeg efterhånden l...

Selvfølgelig kan du det.. 

Jeg skal selv ha lavet lyse striber i håret når jeg har født, også selvom jeg ammer til den tid.. Striberne skal jo ikke lægges i selve hovedbunden, så det kommer ikke til at klø og brænde i håret som det elleres ville gøre.. 

Så syntes bare du skal gøre det.

Anmeld

21. juli 2012

Francisca

christinak skriver:

når du kun skal have lavet striber så kan du sagtens gøre det.

produktet kommer ikke i konrakt med din hovedbund kun håret.

er selv frisør så har set mange mødre der ammede som farvede hår.

og om du vælger en grøn frisør eller almindelig er sku ligemeget så længe det er lyse striber så der ikke forskel der skal kemi til at lysne det nemlig..

Anmeld

21. juli 2012

MorDk

christinak skriver:

Tænker også at man skal gøre lidt for sig selv og hvis man holder sig til striber så rør det jo ikke hovedbunden 

Præsis... og hvis det endelig er at man er nevøs for det og ønsker helfarve... så kunne man jo malke ud eller suppl med noge MME de dage... MEN altså jeg ammede trod striber i håret! Min søn lever i bedste velgående

Anmeld

21. juli 2012

christinak

OktoberMor skriver:

Selvfølgelig kan du det.. 

Jeg skal selv ha lavet lyse striber i håret når jeg har født, også selvom jeg ammer til den tid.. Striberne skal jo ikke lægges i selve hovedbunden, så det kommer ikke til at klø og brænde i håret som det elleres ville gøre.. 

Så syntes bare du skal gøre det.

Tænker også så længe det ikke er en helfarvning så går det vel nok

Anmeld

21. juli 2012

christinak

Francisca skriver:

når du kun skal have lavet striber så kan du sagtens gøre det.

produktet kommer ikke i konrakt med din hovedbund kun håret.

er selv frisør så har set mange mødre der ammede som farvede hår.

og om du vælger en grøn frisør eller almindelig er sku ligemeget så længe det er lyse striber så der ikke forskel der skal kemi til at lysne det nemlig..

Tak for svar så vil jeg komme til frisør og få nogle lyse striber i, eller reflekser

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.