%¤"#!&/@%¤#/()!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juli 2012

Mother-love

Åhhh lige en krammer herfra. Jeg ved hvordan det er når ens forældre bliver skilt mine blev skilt for godt 4 år siden. Jeg var 21. Min lillebror var 16. Det var rigtig hårdt både fordi de slogs om at vi os tre søskende over på hver deres side.
Idag har jeg en datter de er dødelige uvenner og min far og hans kone kommer til fødselsdag osv sammen med kærestens familie. Min mor kommer en anden dag hvor vi bare er os.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2012

Anonym trådstarter

ano14316 skriver:

Jeg tror godt jeg kan huske din tråd.
tror også jeg skrev til dig den gang.

Men jeg vil måske være lidt hård og sige, at jeg synes ikke du har ret til at blive sur over at de ikke har snakket med jer om det.

Som barn har man ikke ret til at vide alt om ens forældres forhold.

De har givet deres forhold en chance, og det duer ikke, hvorfor skal de blive ved når de hellere vil bo hver for sig.

Jeg er jo ikke barn mere .. Selvfølgelig har jeg ikke ret til det .. Men de kunne måske godt have fortalt om det INDEN de køber en lejlighed

Anmeld

21. juli 2012

Anonym trådstarter

michelledam skriver:

Åhhh lige en krammer herfra. Jeg ved hvordan det er når ens forældre bliver skilt mine blev skilt for godt 4 år siden. Jeg var 21. Min lillebror var 16. Det var rigtig hårdt både fordi de slogs om at vi os tre søskende over på hver deres side.
Idag har jeg en datter de er dødelige uvenner og min far og hans kone kommer til fødselsdag osv sammen med kærestens familie. Min mor kommer en anden dag hvor vi bare er os.

Årh Håber ikke det ender sådan her også .. Men jeg synes bare alt for tit det er sådan det går

Anmeld

21. juli 2012

ano14316

Anonym skriver:

Jeg er jo ikke barn mere .. Selvfølgelig har jeg ikke ret til det .. Men de kunne måske godt have fortalt om det INDEN de køber en lejlighed

Jeg mener det heller ikke som et lille barn, men man er jo altid barn af sine forældre

Jamen hvor skulle de fortælle det inden, vi de har det bedst med at gøre som de har gjort?

Anmeld

21. juli 2012

Mother-love

Anonym skriver:

Årh Håber ikke det ender sådan her også .. Men jeg synes bare alt for tit det er sådan det går

Nej det kan jeg godt forstå. Men det " gode " ved det er at i voksne. Men det er aldrig nemt. For selvom man er voksen så " høre" ens forældre sammen.

Håber det går mildt for sig.
Alle tanker til dig herfra.

Anmeld

21. juli 2012

Anonym trådstarter

ano14316 skriver:

Jeg mener det heller ikke som et lille barn, men man er jo altid barn af sine forældre

Jamen hvor skulle de fortælle det inden, vi de har det bedst med at gøre som de har gjort?

Fordi de selv siger at de ikke håber at vi er skuffede , sure osv. .. Det kunne de jo have ændret lidt på ved at være mere åbne overfor os ..

Anmeld

21. juli 2012

Anonym trådstarter

michelledam skriver:

Nej det kan jeg godt forstå. Men det " gode " ved det er at i voksne. Men det er aldrig nemt. For selvom man er voksen så " høre" ens forældre sammen.

Håber det går mildt for sig.
Alle tanker til dig herfra.

Tak (:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.