Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Sådan noget LORT !
Jeg lavede for omkring 1 år siden en tråd om at mine forældre måske ville gå fra hinanden .. Jeg ved ikke om nogen kan huske den .. Men dengang endte det med at min far boede i sommerhuset i noget tid , de gik i parterapi osv. og så flyttede min far hjem igen ..
Siden har vi intet hørt om at det stadig gik skidt ! ..
Idag kommer de så og fortæller at de har købt en lejlighed som min far skal flytte hen i WHAT ?!?!
Jeg kan SLET ikke forstå det .. Hvis de dog bare havde snakket med os om det , så vi ikke var så overraskede .. Min lillebror bor hjemme , og han havde heller ikke set den komme ..
De siger at de stadig elsker hinanden og vil gøre hvad de kan for at det kommer til at fungere .. Men for helvede .. De har købt en lejlighed !! ..
Måtte ud med det
Nogle kan nok godt regne ud hvem jeg er , men vær søde ikke at skrive det i tråden ..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Sådan noget LORT ! Jeg lavede for omkring 1 år siden en tråd om at mine forældre måske ville gå fra hinanden .. Jeg ved ikke om nogen kan huske den .. Men dengang endte det med at min far boede i sommerhuset i noget tid , de gik i parterapi osv. og så flyttede min far hjem igen .. Siden har vi intet hørt om at det stadig gik skidt ! .. Idag kommer de så og fortæller at de har købt en lejlighed som min far skal flytte hen i WHAT ?!?! Jeg kan SLET ikke forstå det .. Hvis de dog bare havde snakket med os om det , så vi ikke var så overraskede .. Min lillebror bor hjemme , og han havde heller ikke set den komme .. De siger at de stadig elsker hinanden og vil gøre hvad de kan for at det kommer til at fungere .. Men for helvede .. De har købt en lejlighed !! .. Måtte ud med det Nogle kan nok godt regne ud hvem jeg er , men vær søde ikke at skrive det i tråden ..
Jeg mindes svagt tråden, men kan ikke huske hvem du er. Jeg ville bare lige skrive og sige at du har min medfølelse. Mine forældre blev skilt da jeg var 22 og min bror var 19 tror jeg. Vi var voksne, men det gjorde stadig meget ondt og vi blev alt for indvolveret da det ikke var min mors ønske, men det er en anden historie.
Håber de finder ud af det og at I børn lander blødt igen ovenpå sådan et chok.
KH Malene
KRAAAAM ♥
Kan godt forstå du er ked af det... men De elsker stadig hinanden og vil gerne have det til fungerer. Måske de bare ikke kan få det til at fungerer under samme tag? Kan godt forstå du bliver ked af de ikke har involverer jer børn... Jeg ville også blive ked af det. Men det er jo deres valg... og måske er der en grund? Hvem ved... men tag en snak med dem om det og fortæl hvad du /I føler...
Håber alt falsker sig i sidste ende ...
KRAAAAM ♥ Kan godt forstå du er ked af det... men De elsker stadig hinanden og vil gerne have det til fungerer. Måske de bare ikke kan få det til at fungerer under samme tag? Kan godt forstå du bliver ked af de ikke har involverer jer børn... Jeg ville også blive ked af det. Men det er jo deres valg... og måske er der en grund? Hvem ved... men tag en snak med dem om det og fortæl hvad du /I føler... Håber alt falsker sig i sidste ende ...
Tak (:
Det kan godt være at de har en grund til ikke at dele med os .. Men lige nu er jeg ligeglad ..
Malene76 skriver: Jeg mindes svagt tråden, men kan ikke huske hvem du er. Jeg ville bare lige skrive og sige at du har min medfølelse. Mine forældre blev skilt da jeg var 22 og min bror var 19 tror jeg. Vi var voksne, men det gjorde stadig meget ondt og vi blev alt for indvolveret da det ikke var min mors ønske, men det er en anden historie. Håber de finder ud af det og at I børn lander blødt igen ovenpå sådan et chok. KH Malene
Det er samme alder som min lillebror og jeg .. Vil heller ikke vide det hele .. Bare en lille hentydning engang imellem .. De har jo fandme set på lejligheder i hemmelighed Kan slet ikke fatte det ..
Og jeg er alene hjemme med min datter .. Kan slet ikke magte det lige nu .. Puha .. Det skal ikke gå ud over hende også
Anonym skriver: Tak (: Det kan godt være at de har en grund til ikke at dele med os .. Men lige nu er jeg ligeglad ..
Ja det kan jeg godt forstå. Det er heller ikke for at forsvare dem på nogen måde... prøver bare at være objektiv. MEN jeg kan som sagt godt forstå din frutstration og dine følelser lige nu.
Kram!
Anonym skriver: Det er samme alder som min lillebror og jeg .. Vil heller ikke vide det hele .. Bare en lille hentydning engang imellem .. De har jo fandme set på lejligheder i hemmelighed Kan slet ikke fatte det .. Og jeg er alene hjemme med min datter .. Kan slet ikke magte det lige nu .. Puha .. Det skal ikke gå ud over hende også
Jeg kan sagtens sætte mig ind i din sorg, for det er det jo. Kan godt forstå I gerne ville advares. Håber ikke den kommende tid bliver for slem for jer.
Øv, kram til dig - forstår godt du er ked
Men i det mindste elsker de stadig hinanden, og hvis de skilles lyder det til at de gør det som venner, så måske er der en god chance for at I stadig ville kunne ses allesammen. Det er naturligvis slet ikke det samme, men bedre end forældre der ikke kan være i samme lokale.
Krydser fingre for at det kommer til at gå godt - for jer alle
Wimmie skriver: Øv, kram til dig - forstår godt du er ked Men i det mindste elsker de stadig hinanden, og hvis de skilles lyder det til at de gør det som venner, så måske er der en god chance for at I stadig ville kunne ses allesammen. Det er naturligvis slet ikke det samme, men bedre end forældre der ikke kan være i samme lokale. Krydser fingre for at det kommer til at gå godt - for jer alle
De siger at det er deres største "frygt" .. De har et vennepar som lige er gået fra hinanden og de kan SLET ikke snakke sammen nu .. Og sådan vil mine forældre ikke ende .. Men .. Det kan vel hurtigt ændre sig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128