LotusCPH skriver:
Hmm syntes godt nok det er svært med navn.Under graviditeten endte vi op med mit LUCA og Mandens SEBASTIAN. Vi valgte ikke navnet før han kom ud og der var vi enige om det skulle være SEBASTIAN AARON BAK, men men men men så er det kan simpelthen ikke vænne os til det. Får sagt Elvis som vores kat hedder eller lillebror ellers bebs -
Så snakkede vi den anden dag og manden gik med til vi måske ku kalde ham LUCA- selvom han ellers har været ret fast på sebastian- OG så er det mor her bliver i tvivl-
Det er vel bare en vanesag - det er vel ligemeget hva navn vi komme med - så er det vel svært i starten?
Også ang. dåben - syntes det er vildt der allerede er snak om dåb - syntes der er masser tid. Han er også kun 3 uger nu *G*
Men hvordan har I det med navn? + lidt billedHAGL
Årh kender ik til problemet.. Ida har været Ida før jeg blev gravid
Jeg tror ik på det med at børnene skal "ligne" et navn.. Jeg tror man vælger et navn og så kommer barnet stille og roligt til at passe til det.. Efter lidt tid forbinder man jo navnet med barnet og så kan man ik forestille sig barnet kunne hedde noget andet 
Jeg havde ik et foretrukket pigenavn.. Ville gerne have en søn der hedder Noah men det navn snuppede en fætter for 1½ år siden
Havde derimod sat nogle små scenarier op for kæresten da vi begyndte at snakke børn.. "Når lille Ida eller Magnus (De første navne der poppede op i hovedet på mig i situationen) skal have far med i zoo.. osv osv" Så da vi startede projekt baby spurgte kæresten hvordan jeg havde det med navne Ida og Magnus
Hvis næste barn bliver en dreng skal han så hedde Magnus uanset hvad han end måtte ligne 
Vi holder barnedåb i September
August var ik mulig da der er mange planer der og min mor skal opereres i starten af september, derfor har vi planlagt d. 30.
Så må vi være indefor hvis vejret er hæsligt og efterårsagtigt
Her må hun heller ik være for gammel ved dåben for hun skal kunne passe arve-kjolen jo 
Synes i skal skifte navn hvis det er det i føler for.. Han kan jo altid skifte det til Sebastian hvis han føler mere for det når han bliver voksen 
Anmeld