Jeg er altså lige annonym for vil ikke udstille nogen...
Kan en beskidt hjem være et svigt?
Jeg har nogle bekendte som har en dejlig lille pige på et syv måneder. MEN deres hjem er så ulækkert, jeg har aldrig oplevet så møg beskidt et hjem før. Der er ikke blevet støvsuget de første 4 måneder af lillepigens liv, på trods af en meget stor langhåret hund, der er 10-15 cm hår langs alle paneler, på gulvet i køkkenet kan der snildt ligge de første 100 døde fluer foruden de levende på gulvet. På badeværelset står sæk efter sæk med beskidte bleer, og lugter noget så fælt. Desuden bliver der røget i hjemmet så det er ikke en god oplevelse at komme på besøg. Synes der er ret mange alarm klokker der ringer for mig, selvom pigen er rigtig skøn og ret god til øjenkontakt, ligger hun aldrig på maven, hun sidder altid i skråstol eller sækkestol foran tvet, hun kan ikke trille hverken fra mave eller ryg og gør ingen tegn på det. Hun kan ikke lide at ligge på maven siger forældrene så har aldrig rigtig gjort det.
Men er faktisk i tvivl om et møg beskidt hjem kan være svigt, undre mig egentlig at SP'en ikke har sagt noget for det er så grumt og der lugter så fælt, men der er aldrig blevet gjort rent inden SP kommer, og hun kommer ikke længere...
Men er det egentlig svigt, og ville i gøre/sige noget??
Anmeld