hjælp til fastsættelse af pris

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
472 visninger
9 svar
0 synes godt om
20. juli 2012

henh01

Jeg har disse to billeder malet af en kunstner

Hvad kan man tillade sig at tage for dem? Min eks og jeg fik dem i gave af kunstneren der er min eks veninde..

Der er altså tale om disse billeder 2 stk, 50*50 og med sort ramme. Billederne er 4 år gamle, fra ikke ryger hjem og har aldrig hængt i sol eller lign, derfor er farven intakt.

Håber nogle vil hjælpe mig med at prissætte dem.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2012

Dustmuz

hvor bor i hen af?

for hvis i bor i århus, så har min kærestes moster et galleri, og kan vurdere dem for jer, vil jeg tro

Anmeld

20. juli 2012

henh01

Dustmuz skriver:

hvor bor i hen af?

for hvis i bor i århus, så har min kærestes moster et galleri, og kan vurdere dem for jer, vil jeg tro

Jeg bor i Køge.. øv det ville ellers være super fedt med en sådan vurdering af en proff

Anmeld

20. juli 2012

Dustmuz

henh01 skriver:

Jeg bor i Køge.. øv det ville ellers være super fedt med en sådan vurdering af en proff

arh ja, der er lidt langt til århus så

desvæære..
Men jeg håber da du får en god pris for dem pæne er de i hvert fald

Anmeld

20. juli 2012

henh01

Dustmuz skriver:

arh ja, der er lidt langt til århus så

desvæære..
Men jeg håber da du får en god pris for dem pæne er de i hvert fald

Ja det synes jeg også de er.. Men nu skal de skiftes ud..

Håber også jeg finder en pris der er så venlig at de kommer til at klæde et andet hjem ligeså godt som de har gjort i mit

Anmeld

20. juli 2012

Mumto3

Hmmm det er svært, men det er jo ikke "stor" kunst, så det er ikke en formue du kan få for dem. Har din eks veninde ikke en hjemmeside så du kan se hvad hun ellers sælger sine ting for?Jeg har i hvertfald aldrig oplevet en kunstner der ikke havde hjemmeside og jeg har i min tid i hvertfald været med det at vurdere hen imod et par tusind kunstnere.Hvis hun ikke har en hjemmeside, så siger det i hvertfald også en del om pris lejet, for så er det jo mere sådan noget hjemme-hygge produktion end egentlig kunstproduktion (selvom en hjemmeside på ingen måde er garant for kvalitet!).

Anmeld

20. juli 2012

henh01

Mumto3 skriver:

Hmmm det er svært, men det er jo ikke "stor" kunst, så det er ikke en formue du kan få for dem. Har din eks veninde ikke en hjemmeside så du kan se hvad hun ellers sælger sine ting for?Jeg har i hvertfald aldrig oplevet en kunstner der ikke havde hjemmeside og jeg har i min tid i hvertfald været med det at vurdere hen imod et par tusind kunstnere.Hvis hun ikke har en hjemmeside, så siger det i hvertfald også en del om pris lejet, for så er det jo mere sådan noget hjemme-hygge produktion end egentlig kunstproduktion (selvom en hjemmeside på ingen måde er garant for kvalitet!).

jo da hun har en hjemmeside og et galleri, men der står ikke pris derpå..

Det er ikke min gamle veninde men min eks kærestes veninde Ikke at det gør nogen forskel

Anmeld

20. juli 2012

Mumto3

Så for du bare en af os til at spørge på en pris, og så har du en ide om prisniveauet. ;-)

Anmeld

20. juli 2012

henh01

Mumto3 skriver:

Så for du bare en af os til at spørge på en pris, og så har du en ide om prisniveauet. ;-)

Gider du smide en mail afsted til hende hvor du spørger ind til et af hendes billeder?

Anmeld

21. juli 2012

Mumto3

henh01 skriver:

Gider du smide en mail afsted til hende hvor du spørger ind til et af hendes billeder?

Ja, det vil jeg gerne. Send bare en pb med hendes hjemmeside, så kontakter jeg hende.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.