Må jeg se jeres kombinerede stue/kontor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juli 2012

FrkT

Wampires skriver:

nej men jeg kan da lige kigge mener at boligselskabet har skrevet mål på deres tegning over lejligheden... i det hele er det en 2-værelses med eget køkken og bad og en lille gang på 68 kvm...

Okay... det vi flytter i er 85 kvm, men der er så også både soveværelse og et lille værelse. Og stuen er altså ret lille, plus at der er 2 døre i den samt en åbning til køkkenet (der er ikke dør imellem), så det gør jo også noget i forhold til hvordan man kan sætte tingene...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2012

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

661 * 375 cm... så det bliver 25 kvm ca. må det være...

http://i211.photobucket.com/albums/bb9/wampires/2-vrelses-rnnebrparken.gif

Link til billede af oversigten med opdeling af rummene

Anmeld

23. juli 2012

FrkT

Wampires skriver:

661 * 375 cm... så det bliver 25 kvm ca. må det være...

http://i211.photobucket.com/albums/bb9/wampires/2-vrelses-rnnebrparken.gif

Link til billede af oversigten med opdeling af rummene

Okay, jeg ved faktisk ikke hvor stor stuen er det nye sted, må lige måle næste gang vi er derover...

Men synes i hvert fald I har udnyttet jeres godt. Og tusind tak for alt dit arbejde med at tegne det 

Anmeld

23. juli 2012

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
FrkT skriver:

Okay, jeg ved faktisk ikke hvor stor stuen er det nye sted, må lige måle næste gang vi er derover...

Men synes i hvert fald I har udnyttet jeres godt. Og tusind tak for alt dit arbejde med at tegne det 

var så lidt og mange tak

ja det er mandens fortjeneste.. han er sindsyg god til det med at se det og så lave en skitse inde i hovedet og har endnu ikke oplevet at det ikke endte med at passe sammen uden at han havde målt noget som helst af først...

Anmeld

23. juli 2012

FrkT

Wampires skriver:

var så lidt og mange tak

ja det er mandens fortjeneste.. han er sindsyg god til det med at se det og så lave en skitse inde i hovedet og har endnu ikke oplevet at det ikke endte med at passe sammen uden at han havde målt noget som helst af først...

Hvor dejligt... han må jo være meget behændig at have ved sin side 

Anmeld

23. juli 2012

Dinna88

vi har kun eet rum i alt, udover badeværelse, så intet kontor her - desværre
MEN! feeeeeeeeeeeedt manner, at I flytter til Jylland!! Jeg var på vej i seng, og har så meget jeg skal svare på herinde egentlig, men måtte bare lige skrive

Anmeld

23. juli 2012

FrkT

Dinna88 skriver:

vi har kun eet rum i alt, udover badeværelse, så intet kontor her - desværre
MEN! feeeeeeeeeeeedt manner, at I flytter til Jylland!! Jeg var på vej i seng, og har så meget jeg skal svare på herinde egentlig, men måtte bare lige skrive

Hehe, jeg kunne ikke holde til kun at have et rum... puhhh ha 

Ja det er skønt... og sov godt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.