Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Wampires skriver: nej men jeg kan da lige kigge mener at boligselskabet har skrevet mål på deres tegning over lejligheden... i det hele er det en 2-værelses med eget køkken og bad og en lille gang på 68 kvm...
nej men jeg kan da lige kigge mener at boligselskabet har skrevet mål på deres tegning over lejligheden... i det hele er det en 2-værelses med eget køkken og bad og en lille gang på 68 kvm...
Okay... det vi flytter i er 85 kvm, men der er så også både soveværelse og et lille værelse. Og stuen er altså ret lille, plus at der er 2 døre i den samt en åbning til køkkenet (der er ikke dør imellem), så det gør jo også noget i forhold til hvordan man kan sætte tingene...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
661 * 375 cm... så det bliver 25 kvm ca. må det være...
http://i211.photobucket.com/albums/bb9/wampires/2-vrelses-rnnebrparken.gif
Link til billede af oversigten med opdeling af rummene
Wampires skriver: 661 * 375 cm... så det bliver 25 kvm ca. må det være... http://i211.photobucket.com/albums/bb9/wampires/2-vrelses-rnnebrparken.gif Link til billede af oversigten med opdeling af rummene
Okay, jeg ved faktisk ikke hvor stor stuen er det nye sted, må lige måle næste gang vi er derover...
Men synes i hvert fald I har udnyttet jeres godt. Og tusind tak for alt dit arbejde med at tegne det
FrkT skriver: Okay, jeg ved faktisk ikke hvor stor stuen er det nye sted, må lige måle næste gang vi er derover... Men synes i hvert fald I har udnyttet jeres godt. Og tusind tak for alt dit arbejde med at tegne det
var så lidt og mange tak
ja det er mandens fortjeneste.. han er sindsyg god til det med at se det og så lave en skitse inde i hovedet og har endnu ikke oplevet at det ikke endte med at passe sammen uden at han havde målt noget som helst af først...
Wampires skriver: var så lidt og mange tak ja det er mandens fortjeneste.. han er sindsyg god til det med at se det og så lave en skitse inde i hovedet og har endnu ikke oplevet at det ikke endte med at passe sammen uden at han havde målt noget som helst af først...
Hvor dejligt... han må jo være meget behændig at have ved sin side
vi har kun eet rum i alt, udover badeværelse, så intet kontor her - desværre MEN! feeeeeeeeeeeedt manner, at I flytter til Jylland!! Jeg var på vej i seng, og har så meget jeg skal svare på herinde egentlig, men måtte bare lige skrive
Dinna88 skriver: vi har kun eet rum i alt, udover badeværelse, så intet kontor her - desværre MEN! feeeeeeeeeeeedt manner, at I flytter til Jylland!! Jeg var på vej i seng, og har så meget jeg skal svare på herinde egentlig, men måtte bare lige skrive
Hehe, jeg kunne ikke holde til kun at have et rum... puhhh ha
Ja det er skønt... og sov godt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128