Må jeg se jeres kombinerede stue/kontor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juli 2012

FrkT

Solstrålebørn skriver:

Ja, hvornår flytter I herover ? 

Det gør vi til september 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2012

Lusi

FrkT skriver:

Når vi flytter får vi kun en meget lille stue, og vi vil så have stue og kontor i det rum, så det kræver lidt kreativitet at få plads til det hele, da der jo både skal være sofagruppe, spisebord og kontorafdeling.

Hvordan har I indrettet jeres kombinerede stue/kontor? Evt. nogle smarte løsninger, så der kan blive plads til det hele, ville være fedt 

Måtte du meget gerne, HVIS man da ellers kunne ligge billeder ind, fra sin telefon

Anmeld

23. juli 2012

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

aner ikke hvor mange kvm der er i vores stue men vi har begge et computerbord hver stående så de næsten mødes med hjørnerne i et hjørne af stuen ved siden af et vindue... Vi har en 2 og en 3 personers sofa stående modsat med et tv stående på et tv-bord... Væggen ud mod køkkenet er der ved væggen hen imod vinduet i stuen sat puslebord og en kommode og modsat væg er der også en kommode med babytøj+ting i...

Prøver lige at lave en Paint-tegning af det

Anmeld

23. juli 2012

FrkT

Lykke86 skriver:

Måtte du meget gerne, HVIS man da ellers kunne ligge billeder ind, fra sin telefon

Hehe okay.... hvorfor kan du ikke det?

Anmeld

23. juli 2012

FrkT

Wampires skriver:

aner ikke hvor mange kvm der er i vores stue men vi har begge et computerbord hver stående så de næsten mødes med hjørnerne i et hjørne af stuen ved siden af et vindue... Vi har en 2 og en 3 personers sofa stående modsat med et tv stående på et tv-bord... Væggen ud mod køkkenet er der ved væggen hen imod vinduet i stuen sat puslebord og en kommode og modsat væg er der også en kommode med babytøj+ting i...

Prøver lige at lave en Paint-tegning af det

Du er en skat 

Anmeld

23. juli 2012

Lusi

FrkT skriver:

Hehe okay.... hvorfor kan du ikke det?

Kan jeg bare ik.. Kan ik komme ind og vælge billeder fra iPhone..

Anmeld

23. juli 2012

FrkT

Lykke86 skriver:

Kan jeg bare ik.. Kan ik komme ind og vælge billeder fra iPhone..

Prøvede lige fra min iPhone, og det kan jeg heller ikke... det er sikkert iPhone der har nogle restriktioner der, som sædvanlig....

Hvis du vil må du gerne sende det i en mail til mig (skulle du kunne gøre fra din iPhone) eller bare en sms...

Anmeld

23. juli 2012

Wampires

http://i211.photobucket.com/albums/bb9/wampires/vores-stue.jpg

må se om det virker sådan her

Håber det kan hjælpe lidt glemte lige at vise at der over den store sofa er sat 2 stk hylder op til Xbox og ledninger for at få dem væk fra gulvet.

Anmeld

23. juli 2012

FrkT

Wampires skriver:

http://i211.photobucket.com/albums/bb9/wampires/vores-stue.jpg

må se om det virker sådan her

Håber det kan hjælpe lidt glemte lige at vise at der over den store sofa er sat 2 stk hylder op til Xbox og ledninger for at få dem væk fra gulvet.

Super... mange tak  I har godt nok udnyttet pladsen må man sige.... men du ved ikke hvor stor stuen ca. er?

Anmeld

23. juli 2012

Wampires

FrkT skriver:

Super... mange tak  I har godt nok udnyttet pladsen må man sige.... men du ved ikke hvor stor stuen ca. er?

nej men jeg kan da lige kigge mener at boligselskabet har skrevet mål på deres tegning over lejligheden... i det hele er det en 2-værelses med eget køkken og bad og en lille gang på 68 kvm...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.