uge 8, hvordan havde I det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juli 2012

chael

Kvalme og træt!! Træt, træt, træt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2012

FamilenStorm

MilleRasmussen skriver:

Jeg er i uge 8 nu, og puha jeg synes jeg sover længe og meget og det gør det ikke mindre godt at jeg har ferie, men én fantastisk kæreste der får mig op. Jeg spiser sundt, varieret selvom jeg ikke altid liiiiiige har lyst men tænker på guldklumpen skal have næring. Jeg er begyndt og få lidt " mindre fast mave" har snakket med min veninde som siger det er normalt ..

Jeg glæder mig bare sådan til og komme til at få brev om første scanning og næste mandag skal jeg have lavet vandrejournal!

Hvordan havde I det på det her tidspunkt? 

Jeg var TRÆ og sov så meget som muligt ( lidt svært med en lille på 21 mdr) og så var jeg bare sølle.. Havde kvalme og var utilpas og havde det faktisk bedst i min seng :-)

Stort tillykke med graviditeten.. Og glæd dig til den første scanning.. Det er stort at se den lille for første gang :-)

Anmeld

21. juli 2012

Camilla30

pastry26 skriver:

Jeg har det fint. Lidt for fint faktisk!! Løber og gør ting som jeg plejer.. og det lidt bange for at baby er gået til  Har kun spændte bryster og tydelige blodårer samt træthed, som symptom på graviditet, og jeg er også i 8 uge (imorgen).

Ved godt det er noget pjat, men ville ønske jeg havde morgenkvalme... 

Jeg kender flere, der har gennemgået en fin, sund og levedygtig graviditet stort set helt uden symptomer, så hvis ikke du har haft smerter eller blødt tænker jeg ikke, at du skal bekymre dig - mange symptomer eller ingen symptomer er lige 'rigtigt' ift. graviditeten, men meget forskelligt fra kvinde til kvinde for at der stadig er et fint lille at se ved scanningen

Anmeld

21. juli 2012

JH12

Jeg var en af de lidt mere heldige, da jeg slet ikke have nogle symptomer udover nogle enkelte uger med ligament smerter helt i starten af graviditeten ..

Men efter uge 12 kan det være det bliver lidt mere normalt for dig igen det hører man oftest om.

Anmeld

21. juli 2012

FrkZier

MilleRasmussen skriver:

Jeg er i uge 8 nu, og puha jeg synes jeg sover længe og meget og det gør det ikke mindre godt at jeg har ferie, men én fantastisk kæreste der får mig op. Jeg spiser sundt, varieret selvom jeg ikke altid liiiiiige har lyst men tænker på guldklumpen skal have næring. Jeg er begyndt og få lidt " mindre fast mave" har snakket med min veninde som siger det er normalt ..

Jeg glæder mig bare sådan til og komme til at få brev om første scanning og næste mandag skal jeg have lavet vandrejournal!

jeg var træt og havde ondt i mit venstre bryst - ellers ikke noget

Anmeld

21. juli 2012

MilleRasmussen

Tak for jeres svar piger!!!

Har ikke blødt og har sjældent ondt, det er mere overskudet jeg ikke synes er så stort og så da jeg åbnede køleskabet i morges puha for første gang måtte jeg løbe ud til toilettet 

Anmeld

21. juli 2012

Clisolka

MilleRasmussen skriver:

Puuuuha jeg havde det ikke sjovt omkring uge 8 - kan tydeligt huske perioden, for jeg var med arbejdet på tur. 

Jeg havde vildt ømme bryster, kvalme i løbet af dagen, menssmerter og så kunne jeg dårligt holde mig vågen 

Anmeld

21. juli 2012

Flowers

MilleRasmussen skriver:

Åh jeg var rigtig dårlig Lå på langs i flere uger med træthed og kvalme og generelt utilpashed.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.