uge 8, hvordan havde I det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.780 visninger
17 svar
0 synes godt om
20. juli 2012

MilleRasmussen

Jeg er i uge 8 nu, og puha jeg synes jeg sover længe og meget og det gør det ikke mindre godt at jeg har ferie, men én fantastisk kæreste der får mig op. Jeg spiser sundt, varieret selvom jeg ikke altid liiiiiige har lyst men tænker på guldklumpen skal have næring. Jeg er begyndt og få lidt " mindre fast mave" har snakket med min veninde som siger det er normalt ..

Jeg glæder mig bare sådan til og komme til at få brev om første scanning og næste mandag skal jeg have lavet vandrejournal!

Hvordan havde I det på det her tidspunkt? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2012

MorDk

MilleRasmussen skriver:

Jeg er i uge 8 nu, og puha jeg synes jeg sover længe og meget og det gør det ikke mindre godt at jeg har ferie, men én fantastisk kæreste der får mig op. Jeg spiser sundt, varieret selvom jeg ikke altid liiiiiige har lyst men tænker på guldklumpen skal have næring. Jeg er begyndt og få lidt " mindre fast mave" har snakket med min veninde som siger det er normalt ..

Jeg glæder mig bare sådan til og komme til at få brev om første scanning og næste mandag skal jeg have lavet vandrejournal!

Jeg havde det af HT!

Fra uge 7 havde jeg DØGN-kvalme...  Kunne næsten ikke hænge sammen  Det stoppede først i uge 21 ....

Anmeld

20. juli 2012

Muhmi

Helt af h til.... Har det stadig ganske forfærdeligt, men er også kun 10+3...

Da jeg ventede Silas stoppede min kvalme og træthed da jeg var i uge 16-17 stykker, men det kom så igen med fold kraft da jeg var i uge 30..

Så ja, jeg glæder mig da bare super meget til de følgende mdr. Har allerede tabt 5½ kilo siden jeg blev gravid nu her...

Anmeld

20. juli 2012

pastry26

Jeg har det fint. Lidt for fint faktisk!! Løber og gør ting som jeg plejer.. og det lidt bange for at baby er gået til  Har kun spændte bryster og tydelige blodårer samt træthed, som symptom på graviditet, og jeg er også i 8 uge (imorgen).

Ved godt det er noget pjat, men ville ønske jeg havde morgenkvalme... 

Anmeld

20. juli 2012

JS<3

Årh, jeg var træt og havde INTET overskud udover det var jeg angrebet at en møg trist mellemøres betændelse, så jeg havde det møg dårligt (;

Anmeld

20. juli 2012

cici

pastry26 skriver:

Jeg har det fint. Lidt for fint faktisk!! Løber og gør ting som jeg plejer.. og det lidt bange for at baby er gået til  Har kun spændte bryster og tydelige blodårer samt træthed, som symptom på graviditet, og jeg er også i 8 uge (imorgen).

Ved godt det er noget pjat, men ville ønske jeg havde morgenkvalme... 

Jeg kunne have skrevet din kommentar. Jeg er selv i uge 7+6 efter egne beregninger, og har ikke mærket til andet end ømme bryster + ekstra tisse trængende.. Jeg har også været nervøs for, at baby er gået til pga stort set ingen symptomer. Jeg skal til scanning på mandag.. Så håber at se blink!!

Anmeld

20. juli 2012

Camilla30

Hej Mille Først og fremmest tillykke med graviditeten!

I uge 8. havde jeg det mildest talt ad h...... til - virkelig dårligt. Kastede op mange gange om dagen, konstant kvalme, meget træt og ofte hovedpine samt forstoppelse, psykisk følte jeg mig trist og havde svært ved at overskue situationen og dårlig samvittighed ovrfor mange mennesker pga. min manglende energi.

Lyder ikke til du er ramt på helt samme måde, men som mange andre sikkert har fortalt dig, kan du i hvert fald se frem til, at trætheden aftager når din krop ligesom harvænnet sig lidt mere til den nye rolle som gravid.

Ønsker dig en god graviditet 

Anmeld

20. juli 2012

2babygirls

MilleRasmussen skriver:

Kvalme indtil lidt over middag og så også tynd mave
Så nitten... Men mine jernpiller er endelig begyndt at fungere med min krop, når jeg husker dem inden senge tid

Anmeld

21. juli 2012

LauraL

Jeg havde det rigtig fint, havde ikk i
De helt store symtomer... Lidt ømme bryster og så en lille bitte smule kvalme om aftenen... Er idag 12+5 og det er stadig det samme... Var til nf scanning igår og jordemoder sagde man bare skulle nyde det og at ingen symtomer ikk betyder at baby er gået til...

Anmeld

21. juli 2012

christina92

Jeg havde det FRYGTELIGT!!!!!! Jeg var ved at falde fuldstændig fra hinanden pga. kvalme og voldsom opkast. havde på dette tidspunkt allerede tabt 4 kilo. siden jeg fandt ud af det i uge 5.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.