anbefal en sovesofa...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juli 2012

2babygirls

Isabella_mor skriver:

vi bor jo i en to værelses, og jeg er TRÆT af at vi ikke har en sofa, når vi har gæster og vi skal se film så skal vores gæster sidde i sengen  det syntes jeg er rimelig trælst.. 

jeg drømmer om en rød sofa, jeg er også åben over for andre farver

jeg har kigget på dem fra ikea.. er der nogen erfaringer med dem må i gerne komme med dem, de er hvertfald ikke udelukket... 

jeg har bare nogle få krav..

Der SKAL være opbevaring i. til dyner og puder og evt topmadras... 

betrækket SKAL være aftageligt og tåle at komme i vaskemaskinen eller let at rengøre.. 

der må gerne være chaiselounge på.. og så skal den være lang.. men ikke over 250 cm lang.. 

http://www.ide.dk/m%c3%b8bler/sovev%c3%a6relse/sov esofaer/144/001/melbourne+sovesofa+skumnozag+18649 32

vi har denne her... Den er ikke monster lang, men vores stue er også lille.
Jeg elsker den !!!! Vi bestilte godt nok en Bilbao, men så kom den her (som min mand helst ville have, og som vi også er faktureret for)

Der er obbevaring til MEGET i chaiselonen og nem at rengøre.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2012

Isabella_mor

Baby2påvej skriver:

http://www.ide.dk/m%c3%b8bler/sovev%c3%a6relse/sov esofaer/144/001/melbourne+sovesofa+skumnozag+18649 32

vi har denne her... Den er ikke monster lang, men vores stue er også lille.
Jeg elsker den !!!! Vi bestilte godt nok en Bilbao, men så kom den her (som min mand helst ville have, og som vi også er faktureret for)

Der er obbevaring til MEGET i chaiselonen og nem at rengøre.

den ser meget fornuftig ud... hvordan er den at ligge på, er der nogle brædder eller noget som man kan komme til at få ondt i ryggen af? vi har jo en topmadras som vi har tænkt os at bruge ovenpå som så bare skal pakkes væk når den er transformeret til en sofa... 

Anmeld

20. juli 2012

2babygirls

Isabella_mor skriver:

den ser meget fornuftig ud... hvordan er den at ligge på, er der nogle brædder eller noget som man kan komme til at få ondt i ryggen af? vi har jo en topmadras som vi har tænkt os at bruge ovenpå som så bare skal pakkes væk når den er transformeret til en sofa... 

Ja, der er på midten af chaisolonen og på midten af sofaen. Men du ligger godt på den uden at det føles råddent. Jeg tager i hvert fald tit en lille lur om aftenen på den, og vi har ikke topmadram på den, når den står på film hygge.
Den er tilpas hård, uden at man bliver radbrækket.

Anmeld

20. juli 2012

Isabella_mor

Baby2påvej skriver:

Ja, der er på midten af chaisolonen og på midten af sofaen. Men du ligger godt på den uden at det føles råddent. Jeg tager i hvert fald tit en lille lur om aftenen på den, og vi har ikke topmadram på den, når den står på film hygge.
Den er tilpas hård, uden at man bliver radbrækket.

keg kan godt lide en blød seng... men ikke alt for blød.. 

vi må hellere ud og kigge på det for jeg kan virkelig mærke at jeg trænger til at der skal ske noget mht soveetablisimentet.

Anmeld

20. juli 2012

2babygirls

Isabella_mor skriver:

keg kan godt lide en blød seng... men ikke alt for blød.. 

vi må hellere ud og kigge på det for jeg kan virkelig mærke at jeg trænger til at der skal ske noget mht soveetablisimentet.

Åhh kan slet ikke sove i en seng man synker ned i, specielt ikke nu!!

Vi købte den så i januar til 5000kr, så det var nu skønno med udsalg.
Men UD og ligge i nogen af dem, og så har Ide møbler små klapvogne man kan placere de frække unger i, så de ikke stikker af konstant hehe

Anmeld

21. juli 2012

fif

Isabella_mor skriver:

ja det er jo lidt for kort, for min kæreste er en lang fyr... 

han er 198, så 2 m er for kort når han ligger ned...

Hahah  Ja det kan jeg godt se så!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.