anbefal en sovesofa...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.170 visninger
15 svar
0 synes godt om
20. juli 2012

Isabella_mor

vi bor jo i en to værelses, og jeg er TRÆT af at vi ikke har en sofa, når vi har gæster og vi skal se film så skal vores gæster sidde i sengen  det syntes jeg er rimelig trælst.. 

jeg drømmer om en rød sofa, jeg er også åben over for andre farver

jeg har kigget på dem fra ikea.. er der nogen erfaringer med dem må i gerne komme med dem, de er hvertfald ikke udelukket... 

jeg har bare nogle få krav..

Der SKAL være opbevaring i. til dyner og puder og evt topmadras... 

betrækket SKAL være aftageligt og tåle at komme i vaskemaskinen eller let at rengøre.. 

der må gerne være chaiselounge på.. og så skal den være lang.. men ikke over 250 cm lang.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2012

Dinna88

Jeg kan ikke anbefale en bestemt, men dem med en chaiselong på, hvor du blot hiver resten frem nedenunder selve sofaen er super smarte! 

Jeg har selv en fra Innovation, som man bare tipper. Smart og simpel

Anmeld

20. juli 2012

fif

Isabella_mor skriver:

vi bor jo i en to værelses, og jeg er TRÆT af at vi ikke har en sofa, når vi har gæster og vi skal se film så skal vores gæster sidde i sengen  det syntes jeg er rimelig trælst.. 

jeg drømmer om en rød sofa, jeg er også åben over for andre farver

jeg har kigget på dem fra ikea.. er der nogen erfaringer med dem må i gerne komme med dem, de er hvertfald ikke udelukket... 

jeg har bare nogle få krav..

Der SKAL være opbevaring i. til dyner og puder og evt topmadras... 

betrækket SKAL være aftageligt og tåle at komme i vaskemaskinen eller let at rengøre.. 

der må gerne være chaiselounge på.. og så skal den være lang.. men ikke over 250 cm lang.. 

Vi har en fra ilva, og den er vi glade for  Dog er den af stof, men den er med chaiselong og opbevaring til dyner og en ekstra madras  

Anmeld

20. juli 2012

Isabella_mor

fif skriver:

Vi har en fra ilva, og den er vi glade for  Dog er den af stof, men den er med chaiselong og opbevaring til dyner og en ekstra madras  

kan du evt linke til den... hvordan er den at sove i..?? og hvor lang er den?

Anmeld

20. juli 2012

fif

Isabella_mor skriver:

kan du evt linke til den... hvordan er den at sove i..?? og hvor lang er den?

Uh det er et stykke tid siden, vi købte den så ved ik om de har den mere ... Synes det er fin nok at sove i, selvfølgelig ik så god som i en seng  Men den er ca 200cm

Anmeld

20. juli 2012

Isabella_mor

fif skriver:

Uh det er et stykke tid siden, vi købte den så ved ik om de har den mere ... Synes det er fin nok at sove i, selvfølgelig ik så god som i en seng  Men den er ca 200cm

ja det er jo lidt for kort, for min kæreste er en lang fyr... 

han er 198, så 2 m er for kort når han ligger ned...

Anmeld

20. juli 2012

Guldimaven

Den sorte fra Ikea til 800 kr, kan IKKE anbefales.. Den er bare ikke ret god.

Anmeld

20. juli 2012

Isabella_mor

Guldimaven skriver:

Den sorte fra Ikea til 800 kr, kan IKKE anbefales.. Den er bare ikke ret god.

den sorte.. altså den der der både er "mørkeblå" og beige?? eller hvad er det for en.. link please

Anmeld

20. juli 2012

Guldimaven

Isabella_mor skriver:

den sorte.. altså den der der både er "mørkeblå" og beige?? eller hvad er det for en.. link please

Den her/p>

http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/10087106/

Anmeld

20. juli 2012

Isabella_mor

Guldimaven skriver:

Den her/p>

http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/10087106/

ej den er godtnok heller ikke særlig køn, den kunne jeg aldrig finde på at erhverve mig, med mindre jeg boede i et 9 kvadratmeter værelse... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.