Red light district - i Jyderup

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juli 2012

Team Putte

LilleLene skriver:

jeg har nogle burde bare købe mig en elastik i stedet, for når bumbum hyler, så hiver han fat i mors hår, og dét bliver jeg frustret over

hehe! afsted efter elastikker lillemor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2012

LilleLene

Team Putte skriver:

hehe! afsted efter elastikker lillemor

hehe ja

Anmeld

24. juli 2012

Team Putte

LilleLene skriver:

hehe ja

Mit hår er oz sjældent nede efter fødslen.. Og så er det varmt, og der ryger det normalt op alligevel

Anmeld

25. juli 2012

LilleLene

Team Putte skriver:

Mit hår er oz sjældent nede efter fødslen.. Og så er det varmt, og der ryger det normalt op alligevel

man kan bare blive så træt i hovedet af alt det hår, når det er oppe

Anmeld

25. juli 2012

LilleLene

Team Putte skriver:

Anmeld

25. juli 2012

Team Putte

LilleLene skriver:

Tror det er tilvænning Eller valget af elastik

Jeg bruger nogle kraftige som jeg strammer godt sammen om håret, så trækker jeg elastikken lidt ud af hestehalen og strammer den ind igen ved at dele hestehalen og trække.. så sidder håret på ingen måde og trækker i hovedbunden og den stramme elastik gør rigtig meget af arbejdet.. Lidt som en god bh til store bryster

Men det kommer jo helt an på hvor tykt og langt hår man har

Anmeld

25. juli 2012

LilleLene

Team Putte skriver:

Tror det er tilvænning Eller valget af elastik

Jeg bruger nogle kraftige som jeg strammer godt sammen om håret, så trækker jeg elastikken lidt ud af hestehalen og strammer den ind igen ved at dele hestehalen og trække.. så sidder håret på ingen måde og trækker i hovedbunden og den stramme elastik gør rigtig meget af arbejdet.. Lidt som en god bh til store bryster

Men det kommer jo helt an på hvor tykt og langt hår man har

ååårh smart, med at stramme den ind igen

for efter nogle timer trækker jeg den lidt ud fra hovedet, men så bliver jeg træt af, at den ikke er stram nok, og så piller jeg den bare helt ud

jeg har så meget langt og forholdsvis tykt hår

Anmeld

25. juli 2012

Team Putte

LilleLene skriver:

ååårh smart, med at stramme den ind igen

for efter nogle timer trækker jeg den lidt ud fra hovedet, men så bliver jeg træt af, at den ikke er stram nok, og så piller jeg den bare helt ud

jeg har så meget langt og forholdsvis tykt hår

mit hår er godt nok ik så tynk men det er langt! Og så går jeg med hestehale til dagligt når jeg er på arbejde, for der skal håret bare ik være i vejen når man har travlt

Det hjælper altså oz virkelig hvis man har nogle kraftige elastikker som strammes godt om håret Bliver mine den mindste smule slatne så ryger de ud

Anmeld

26. juli 2012

LilleLene

Team Putte skriver:

mit hår er godt nok ik så tynk men det er langt! Og så går jeg med hestehale til dagligt når jeg er på arbejde, for der skal håret bare ik være i vejen når man har travlt

Det hjælper altså oz virkelig hvis man har nogle kraftige elastikker som strammes godt om håret Bliver mine den mindste smule slatne så ryger de ud

bruger kun elastiske elastikker ellers kan de ikke holde håret

Anmeld

26. juli 2012

Team Putte

LilleLene skriver:

bruger kun elastiske elastikker ellers kan de ikke holde håret

Så er det ihvertfald ik der problemet ligger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.