Haha ja vi har kun det sjov vi selv laver
Og i disse dage er Amsterdams kendte luderkvarter - Red light district - rykket til Jyderup i det vestsjællandske 
Vi har længe bøvlet med det der natmadning og noget lys vi kan holde ud når vi sidder der med søvn i øjnene og savner mørket. Først brugte jeg fjernsynet da vores sengelamper selv med den mindste pære lyser alt op! Men lillefisen synes fjernsynet er så spændende om natten at hun glemmer at spise og er vågen i timevis! Så NU har kæresten fundet løsningen! Et styk rød pære i min natlampe!
Der er i den grad dømt luderbelysning så kæresten bliver helt kåd hver gang det er tændt 

Hehe, det problem havde vi også - og det er så løst med blå lys, så ingen kådhed her..
Heldigvis har vi mørklægnings gardiner i soveværelset, så ingen kan se det udefra - nu bor vi godt nok på landet, så der var nok alligevel ikke mange som ville se det..
Junior vågnede nemlig os helt op når lyset blev tændt, selv med dæmper på, så efter at have misset med øjnene så var han bare vågen og fuld af spillopper - så en løsning måtte jo findes og blå passer jo meget godt til vores lille dreng, ligesom jeres røde passer til jeres lille pige.. Men nu kan jeg også skifte ble i mørke - han tisser helt vildt meget om natten, så jeg vil helst skifte den midt nat, så han ikke har tisset igennem til om morgenen..
Anmeld