samantha1986 skriver:
Ja som overskriften siger hvad har i så fundet ud af eller lært efter baby er kommet som i måske ikke troede før eller ville ønske i vidste.
Kan lige starte med det jeg kan komme i tanke om
1 at man kan vaske utrolig meget tøj i løbet af en uge. Især med flaskebørn der gylper en del til tider
2 at de små altid vågner når man skal spise aftensmad. Så man lærer faktisk enten at lave mad der smager fint kold eller bare lave kold mad
3 at ikke en dag er ens. Man kan have er par dage med en rytme for så den en dag er fuldstændig er ændrer.
4 at de ikke er så skrøbelige som man lige troede.
Fedt indlæg..
Men man sidder her som førstegangs gravid, er 3 måneder fra termin og læser en masse negative ting som det indebærer at føde.. Åh nej tænker jeg bare.. Men i sidste ende, uanset hvor slemt det er, hvor træls det kan være så vil man altid gøre det 1000 gange igen, for det er jo ens store kærlighed..

Mødre skal sku ha et klap på skulderen, ifølge mig, syntes jeg at man gør et kæmpe stykke arbejde, som ikke altid bliver bekræftet..
Vil gerne sende et
til alle jer fuldtidsmødre... I er seje! Jeg håber på at blive ligeså sej som jer!
Anmeld