De der bObles

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juli 2012

JulieE

HopinWishin skriver:

de pynter også ret godt på værelset, ku jeg forestille mig!

Vi har faktisk haft dem stående i stuen, meget af tiden  Og de er så fine, så det bestemt ikke generet hverken mig eller min mand 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2012

MorDk

HopinWishin skriver:

Kender efterhånden nogle stykker der har de der skumgummi dimser, bObles....

Jeg synes de er rimelig dyre.... Men er de pengene værd??

Jeg sys også de er MEGET dyre (desværre)

Bassen fik den Limegrønne elefant i Dåbsgave. Han har været glad for den. Den kan bruges til lidt af hvert. Kunne godt tænke mig flere... men er liiidt for nærrig til selv at betale for dem

Anmeld

20. juli 2012

TeamRocket

Elefanten er blevet brugt meget- og er faktisk blevet en kende slidt Hun bruger den som bord, som skammel, til jorden er giftig, har haft den med i badebassin, gynget på den, og bidt lidt i den Om den er de 800kr værd vi har givet kan diskuteres men det kan man jo sige om alt legetøj- det hele er jo næsten unødvendigt men de får det jo alligevel og jeg er glad for vi købte den- de andre(fisk og krokodille)- jaa lidt spild af penge.

Anmeld

20. juli 2012

Maja_4000

Baby2påvej skriver:

Madeleine fik elefanten i dåbsgave og indtil videre har den ikke været brugt til andet end at støtte da hun stadig sad udsikkert og gynge lidt på den.
Hun viser ikke selv interesse i den så pt bør den på loftet.
Hun er knap 22 mdr

Jeg vil gerne købe den

Anmeld

20. juli 2012

Aabye

Marcus har pingvinen.. Den gynder han på.. han bruger den som skammel i stuen til at komme op og kigge på slangen.. Og han bruger den som stol ved sofabordet når vi spiser frugt.. Han er utrolig glad for den, ville gern havde både kyllingen krokodillen og elefanten.. Men som mange andre er jeg hammer nærrig og synes det er mange penge.. Kyllingen synes jeg dog ikke er særlig dyr

Anmeld

20. juli 2012

K&S

Maja_4000 skriver:

Hvoooor er de på tilbud ?

Jeg fandt den billigste her:

Design Center Roskilde - Ringstedgade 7 - 4000 Roskilde - Telefon 4635 7460 - E-mail shop@designcenter.dk - CVR 56350314

Anmeld

20. juli 2012

2babygirls

Maja_4000 skriver:

Jeg vil gerne købe den

Det kan du få lov til hvis nr 2 heller ikke gider den

Anmeld

20. juli 2012

Maja_4000

Jeg fandt den billigste her:

Design Center Roskilde - Ringstedgade 7 - 4000 Roskilde - Telefon 4635 7460 - E-mail shop@designcenter.dk - CVR 56350314

Og jeg bor endda i Roskilde

Hvor har du fundet det henne ?

Anmeld

20. juli 2012

Annemor...

Følger lige med her. Synes nemlig også at de er fine, men desværre også alt for dyre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.