De der bObles

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

831 visninger
18 svar
0 synes godt om
20. juli 2012

HopinWishin

Kender efterhånden nogle stykker der har de der skumgummi dimser, bObles....

Jeg synes de er rimelig dyre.... Men er de pengene værd??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2012

Loa

HopinWishin skriver:

Nogle af dem...

Isabella har krokodillen, elefanten, fisken, ormen og giraffen.

Hun har brugt krokodillen rigtig meget og elefanten en smule. Hun er så småt begyndt at bruge ormen som "bord" (men hvis det er det eneste hun bruger den til så er den ikke det værd)

Håber hun kommer til at bruge dem endnu mere... Men ellers ville jeg klart kun anbefale krokodillen og måske elefanten. Krokodillen er klart pengene værd. Især når de er på tilbud i legetøjsbutikkerne på nettet. Så er der da lidt ekstra at spare.

Anmeld

20. juli 2012

HopinWishin

Loa skriver:

Nogle af dem...

Isabella har krokodillen, elefanten, fisken, ormen og giraffen.

Hun har brugt krokodillen rigtig meget og elefanten en smule. Hun er så småt begyndt at bruge ormen som "bord" (men hvis det er det eneste hun bruger den til så er den ikke det værd)

Håber hun kommer til at bruge dem endnu mere... Men ellers ville jeg klart kun anbefale krokodillen og måske elefanten. Krokodillen er klart pengene værd. Især når de er på tilbud i legetøjsbutikkerne på nettet. Så er der da lidt ekstra at spare.

Okay =) Det vil jeg lige have i tankerne... Kan jo evt. være en dåbsgave

Anmeld

20. juli 2012

Loa

HopinWishin skriver:

Okay =) Det vil jeg lige have i tankerne... Kan jo evt. være en dåbsgave

Det er et rigtig godt dåbsønske

Krokodillen har Isabella brugt meget kort efter hun lærte at gå, så var det virkelig spændende at bruge den som trappe og hoppe ud fra toppen

Anmeld

20. juli 2012

HopinWishin

Loa skriver:

Det er et rigtig godt dåbsønske

Krokodillen har Isabella brugt meget kort efter hun lærte at gå, så var det virkelig spændende at bruge den som trappe og hoppe ud fra toppen

hehe det er de små fornøjelser der tæller =)

Anmeld

20. juli 2012

JulieE

Vi har to fisk og to kyllinger (ville gerne have haft flere ) og ungerne har elsket dem. de har brugtd en til at sidde på, bygge huler med dem, lavet akrobatik og balancebaner med dem. Jeg er helt vild med dem og er næsten lidt ked af at ungerne er så stsore nu (5,5 og 8 år) at de er ved at være passé 

Kan klart anbefale dem 

Anmeld

20. juli 2012

Maja_4000

Loa skriver:

Krokodillen er klart pengene værd. Især når de er på tilbud i legetøjsbutikkerne på nettet. Så er der da lidt ekstra at spare.

Hvoooor er de på tilbud ?

Anmeld

20. juli 2012

HopinWishin

JulieE skriver:

Vi har to fisk og to kyllinger (ville gerne have haft flere ) og ungerne har elsket dem. de har brugtd en til at sidde på, bygge huler med dem, lavet akrobatik og balancebaner med dem. Jeg er helt vild med dem og er næsten lidt ked af at ungerne er så stsore nu (5,5 og 8 år) at de er ved at være passé 

Kan klart anbefale dem 

de pynter også ret godt på værelset, ku jeg forestille mig!

Anmeld

20. juli 2012

Loa

Maja_4000 skriver:

Hvoooor er de på tilbud ?

Jeg Googlede dem på nettet for at finde den billigste krokodille og tror det hed design centeret hvor de var billigst... Og ellers er det forskelligt men syntes tit jeg ser dem på tilbud i diverse net butikker...

Anmeld

20. juli 2012

2babygirls

HopinWishin skriver:

Madeleine fik elefanten i dåbsgave og indtil videre har den ikke været brugt til andet end at støtte da hun stadig sad udsikkert og gynge lidt på den.
Hun viser ikke selv interesse i den så pt bør den på loftet.
Hun er knap 22 mdr

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.