Hvor langt i er nået i planlægningen med babyting?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juli 2012

Miin'Baby'Mus

Missq4 skriver:

første gang havde jeg heller ikke travlt men jeg må indrømme at jeg glæder mig til at jeg skal ud og købe babytøj og de små ting vi mangler men vi har aftalt at vente til vi ved hvad køn det er så må vi lige så stille begynde men nu må vi se om det lige bliver der men jeg syntes det er rart at få købt de ting der mangler så vi ikke har det hele lige inden for der er der jo også julegaver og julehygge så der gider jeg ikke at skulle rande rundt og købe det sidste jeg går meget op i at hygge med ungerne i julen så julegaver er for det meste købt inden november

Uha nej, jeg vil heller ikke rende rundt i december og købe babyting, jeg vil heller ikke engang købe julegaver i december  Syntes lidt at hyggen går af al den stress der er i butikkerne i december. Så det skal da i hvert fald være inden eller efter december  

Jeg går også meget op i julehygge og tager endda på "juleferie" hjemme ved mor op til jul for at hygge - så det sætter vi meget pris på herhjemme

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2012

Missq4

Babymamma skriver:

Uha nej, jeg vil heller ikke rende rundt i december og købe babyting, jeg vil heller ikke engang købe julegaver i december  Syntes lidt at hyggen går af al den stress der er i butikkerne i december. Så det skal da i hvert fald være inden eller efter december  

Jeg går også meget op i julehygge og tager endda på "juleferie" hjemme ved mor op til jul for at hygge - så det sætter vi meget pris på herhjemme

det lyder hyggeligt vi julebager alle sammen og det er gerne hos min mor og så kommer mine søskende med deres unger også og så stå det ellers i hyggens tegn

Anmeld

22. juli 2012

Miin'Baby'Mus

Missq4 skriver:

det lyder hyggeligt vi julebager alle sammen og det er gerne hos min mor og så kommer mine søskende med deres unger også og så stå det ellers i hyggens tegn

Ih det lyder også hyggeligt

Anmeld

22. juli 2012

Lenea

Vi har, som det eneste, reserveret en barnevogn. Det er udelukkende af den grund at Emmaljunga stopper produktionen af lige præcis det stel som vi gerne vil have

Anmeld

22. juli 2012

Miin'Baby'Mus

Lenea skriver:

Vi har, som det eneste, reserveret en barnevogn. Det er udelukkende af den grund at Emmaljunga stopper produktionen af lige præcis det stel som vi gerne vil have

Ja okay, så kan jeg godt forstå at i har været ude allerede nu  Håber også at vi snart kan få kigget, det er træls at finde noget man er glad for, men som man pludselig ikke kan få senere 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.