Hvor langt i er nået i planlægningen med babyting?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

844 visninger
14 svar
0 synes godt om
20. juli 2012

Miin'Baby'Mus

Hej tøser

Ja hvor langt er i nået i jeres babyplanlægning? Vi har endnu ikke købt noget, vi ville gerne vente til efter scanningen og den var så fin så fin  Nu står vi så i den situation at vi måske kan få en større lejlighed og så syntes vi det var dumt at købe babymøbler da de jo alligevel skal flyttes  Så vi må lige se om nogle uger..

Min prioritet lige nu er vel egentligt at få en barnevogn frem for alt andet  Håber at undgå stress i vores i forvejen lidt presset situation haha

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2012

2babygirls

Babymamma skriver:

Hej tøser

Ja hvor langt er i nået i jeres babyplanlægning? Vi har endnu ikke købt noget, vi ville gerne vente til efter scanningen og den var så fin så fin  Nu står vi så i den situation at vi måske kan få en større lejlighed og så syntes vi det var dumt at købe babymøbler da de jo alligevel skal flyttes  Så vi må lige se om nogle uger..

Min prioritet lige nu er vel egentligt at få en barnevogn frem for alt andet  Håber at undgå stress i vores i forvejen lidt presset situation haha

Nu er jeg godt nok 2. gangs gravid, men efter MD scanningen gik vi i babysam og så gik vi deres katalog slavisk igennem med en sælger, og så fik vi ellers valgt hvad vi ville have, og lagt en udbetaling på det.
Hentede så det meste da vi flyttede da jeg var i uge 32 og barnevognen og resten da der var en måned til termin.

Anmeld

20. juli 2012

FruK

Vi er slet ikke gået i gang med at tænke på det. Det kommer nok om nogle måneder. 

Anmeld

20. juli 2012

Miin'Baby'Mus

Baby2påvej skriver:

Nu er jeg godt nok 2. gangs gravid, men efter MD scanningen gik vi i babysam og så gik vi deres katalog slavisk igennem med en sælger, og så fik vi ellers valgt hvad vi ville have, og lagt en udbetaling på det.
Hentede så det meste da vi flyttede da jeg var i uge 32 og barnevognen og resten da der var en måned til termin.

Nåe okay, så det er ikke mig der er helt galt på den. Der er bare så mange der næsten styrter ud den samme dag, de får en positiv test, og køber en masse  De kan slet ikke styre sig, og jeg ville gerne gå og kigge og få lidt mere indsigt i hvad jeg godt kunne tænke mig

Anmeld

20. juli 2012

Miin'Baby'Mus

FruK skriver:

Vi er slet ikke gået i gang med at tænke på det. Det kommer nok om nogle måneder. 

Ja, tænker også at der stadig er god tid til at købe en masse, så vi kigger på og får nogle ideer

Anmeld

20. juli 2012

2babygirls

Babymamma skriver:

Nåe okay, så det er ikke mig der er helt galt på den. Der er bare så mange der næsten styrter ud den samme dag, de får en positiv test, og køber en masse  De kan slet ikke styre sig, og jeg ville gerne gå og kigge og få lidt mere indsigt i hvad jeg godt kunne tænke mig

Vi troede vi havde sat os grundig ind i det, men kom alligevel hjem med ting der ikke var nødvendigt og modeller på senge himmel og diverse som jeg heller ville have haft andet af.
Men så er det jo godt man kan købe lidt nyt til baby 2

Anmeld

20. juli 2012

Miin'Baby'Mus

Baby2påvej skriver:

Vi troede vi havde sat os grundig ind i det, men kom alligevel hjem med ting der ikke var nødvendigt og modeller på senge himmel og diverse som jeg heller ville have haft andet af.
Men så er det jo godt man kan købe lidt nyt til baby 2

Hehe man får nu nok altid noget der ikke er nødvendigt  Men ja, det er jo lige det, der er jo så meget man skal have styr på og have hjem  Men det går nok  

Anmeld

21. juli 2012

Missq4

det enste vi har købt er en barnevong men det er fordi jeg fandt den billig på gulog gratis og da det her er den sidst ville vi ikke ud og købe en helt ny og den vi har er ikke god mere.

men der ud over har jeg købt lidt tøj hos loop-it da de havde - 50% så det kunne jeg ikke lade være med men vi mangler ikke det vilde da det er nr 3 så vi har det mest men der er da et par små ting men de venter lidt endnu med minder at jeg falder over det billigt 

Anmeld

21. juli 2012

Miin'Baby'Mus

Missq4 skriver:

det enste vi har købt er en barnevong men det er fordi jeg fandt den billig på gulog gratis og da det her er den sidst ville vi ikke ud og købe en helt ny og den vi har er ikke god mere.

men der ud over har jeg købt lidt tøj hos loop-it da de havde - 50% så det kunne jeg ikke lade være med men vi mangler ikke det vilde da det er nr 3 så vi har det mest men der er da et par små ting men de venter lidt endnu med minder at jeg falder over det billigt 

Ja okay, det er jo min den første  Så skal ud og købe det hele fra starten hehe

Men så tager jeg det da i hvert fald lige stille og roligt

Anmeld

21. juli 2012

Missq4

Babymamma skriver:

Ja okay, det er jo min den første  Så skal ud og købe det hele fra starten hehe

Men så tager jeg det da i hvert fald lige stille og roligt

første gang havde jeg heller ikke travlt men jeg må indrømme at jeg glæder mig til at jeg skal ud og købe babytøj og de små ting vi mangler men vi har aftalt at vente til vi ved hvad køn det er så må vi lige så stille begynde men nu må vi se om det lige bliver der men jeg syntes det er rart at få købt de ting der mangler så vi ikke har det hele lige inden for der er der jo også julegaver og julehygge så der gider jeg ikke at skulle rande rundt og købe det sidste jeg går meget op i at hygge med ungerne i julen så julegaver er for det meste købt inden november

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.