Børnepenge :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juli 2012

spj

dukke skriver:

Han bliver 2 til oktober så gik jo bare ud fra at de først vil blive sat ned der men ja ringer når de åbner 

Min datter blev 2 i april og jeg få stadigvæk det jeg hele tiden har fået, så det er altså først når de er blevet 3 man bliver sat ned.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2012

dukke

hesøth skriver:

Så vidt jeg forstår det, så kommer det an på hvornår han har fået den første ydelse....

Men når alderen ikke umiddelbart passer på et skift, så ville jeg nok også lige ringe og spørge.

Det første gang der kom børnepenge var den 20/01-11 da han er fra 26/10-10

Anmeld

20. juli 2012

Kay

hesøth skriver:

Så vidt jeg forstår det, så kommer det an på hvornår han har fået den første ydelse....

Men når alderen ikke umiddelbart passer på et skift, så ville jeg nok også lige ringe og spørge.

ja for man kan vel næppe havde fået børnepenge et år før barnet er født  så føler jeg mig da snydt

men enig jeg ville også ringe og tjekke...

Anmeld

20. juli 2012

Clisolka

dukke skriver:

Det første gang der kom børnepenge var den 20/01-11 da han er fra 26/10-10

Det samme her, men jeg har fået det samme beløb som jeg plejer - hun er fra 30/10  Prøv at ring til kommunen, som en skriver, det kan jo være en tastefejl af en art 

Anmeld

20. juli 2012

babymus77

Jeg har fået 3600 mindre end jeg plejer... Det var en system fejl og ville blive rettet næste uge, og overført til nem konto:-) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.