Børnepenge :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juli 2012

dukke

Dot D skriver:

det kan være fordi, han har nået grænsen op til næste niveau, mener der er godt 900 kr mellem de to. 

så hvis han snart er to år, kan han have fået de portioner, der høre med dér og derfor er kommet op i næste årgang, hvor beløbet så er lidt mindre...

Men brude jeg ikke få brev eller bare besked om det ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2012

Dot D

dukke skriver:

Men brude jeg ikke få brev eller bare besked om det ?

altså jeg fik ikke besked, da beløbet blev mindre ved vores unger, det skete bare helt automatisk, såååå jeg tror det ikke. men jeg ved jo ikke hvor gammel din er, så prøv evt at ringe og høre, de må jo have en forklaring.

Anmeld

20. juli 2012

hesøth

Nej der sendes ikke beskeder ud. Tjek evt satser her: http://www.skm.dk/tal_statistik/tidsserieoversigter/1294.html

Anmeld

20. juli 2012

dukke

Dot D skriver:

altså jeg fik ikke besked, da beløbet blev mindre ved vores unger, det skete bare helt automatisk, såååå jeg tror det ikke. men jeg ved jo ikke hvor gammel din er, så prøv evt at ringe og høre, de må jo have en forklaring.

Han bliver 2 til oktober så gik jo bare ud fra at de først vil blive sat ned der men ja ringer når de åbner 

Anmeld

20. juli 2012

dukke

hesøth skriver:

Nej der sendes ikke beskeder ud. Tjek evt satser her: http://www.skm.dk/tal_statistik/tidsserieoversigter/1294.html

Tak den har jeg sidet og kiggede på hele morgenen

Anmeld

20. juli 2012

Dot D

dukke skriver:

Han bliver 2 til oktober så gik jo bare ud fra at de først vil blive sat ned der men ja ringer når de åbner 

ja, gør det

udbetalingen har også noget at gøre med "start-tidspunktet", så hvis man har fået de første penge hurtigt efter fødselen, så hopper man op i næste gruppe et kvartal før barnet egentligt har alderen til det, hvor imod hvis du først har fået de første længe efter fødslen, så får du de sidste i puljen, når barnet er rundet. der er altid lige mange penge til hvert barn, men de kan blive udbetalt lidt forskelligt alt efter fødsels tidspunktet... håber det gav lidt mening

Anmeld

20. juli 2012

Kay

hesøth skriver:

burde det så ik være samme takst indtil han blev 3 år???

ved det den næste takst hedder fra 3 til 6??

Anmeld

20. juli 2012

dukke

Kay skriver:

Det vil jeg også mene 

Anmeld

20. juli 2012

hesøth

Kay skriver:

Så vidt jeg forstår det, så kommer det an på hvornår han har fået den første ydelse....

Men når alderen ikke umiddelbart passer på et skift, så ville jeg nok også lige ringe og spørge.

Anmeld

20. juli 2012

dukke

hesøth skriver:

Så vidt jeg forstår det, så kommer det an på hvornår han har fået den første ydelse....

Men når alderen ikke umiddelbart passer på et skift, så ville jeg nok også lige ringe og spørge.

Det gør jeg også få jeg fattet virkelig ikke hvorfor de har trukket det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.