Siger det som det er!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. maj 2009

Honningblomst

Jeg syne det er lidt komisk, at du lige har oprettet denne tråd for jeg har lige været inde at læse i en tråd om utrokab hvor du selv skriver: ( Citeret af dig)

"Kan godt ske jeg er helt forkert på den og i må alle hade mig for det jeg nu skriver hvis i vil, jeg kunne nemt være anonym men syntes ikke der er nogen grund til det...

Men hold da k... hvor må i da ha det dårlig med jer selv, være sammen med en mand der er i et forhold og netop være med til at ødelægge det forhold, ægteskab og børn der evt. kan være med i spillet bare til jeres egen egoistiske fornøjelse, hvordan vil i ikke lige ha det hvis det var omvendt, hvis det var jer der sad derhjemme og troede på jeres mænd imens de randte rundt og knaldet med andre piger fordi I IKKE VAR GODE NOK... der skal to til et forhold, og hvis man ikke kan magte det arbjede et forhold kræver skal man sku sige fra inden man er utro, og det burde i som kvinder være med til at støtte op om!

Syntes det er en gang fis og det er synd for børnene for uanset hvor gammel de er så gør det sku ondt på dem...
Syntes i burde tænke længer end jer selv, i burde også tænke på alle de parter det går udover, for i bliver jo ikke såret bare fordi i lader være med at støtte op omkring utroskab, derimod er der mange parter der kan komme i klemme hvis i vælger at støtte op om utroskab...

Syntes mennesker der er med på utroskab er onde, egoister, som ikke kan se længer end deres egen næse og det burde være direkte ulovligt...

Men igen det er bare min mening... Og ved der sidder kvinder derude men præcis samme mening...
Og i behøver ikke komanter mit indlæg med en masse grimme beskeder, men nogen skulle sku sige det som det er..."

Jeg må da erkende, at jeg mener det du skriver her strider imod alt det du lige har oprettet en debat omkring. Og det er sgu ikke for, at være led imod dig men jeg synes altså det er en anelse dobbeltmoralsk og forstår ikke helt hvad det er du vil og ikke vil...

SÅ ENIG!!! det indlæg angriber endda andre og er ikke bare en mening....så husk lige at feje for egen dør....det indlæg var endda møntet på mig også, men jeg må indrømme at jeg bare ryster på hovedet når jeg læser sådanne ting...gider ikke gå ned på et sådan plan.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2009

qp

Eva skriver:

SÅ ENIG!!! det indlæg angriber endda andre og er ikke bare en mening....så husk lige at feje for egen dør....det indlæg var endda møntet på mig også, men jeg må indrømme at jeg bare ryster på hovedet når jeg læser sådanne ting...gider ikke gå ned på et sådan plan.

Anmeld

8. maj 2009

Fiona78

Jeg er så enig med at man burde kontakte den man synes der skaber problemet privat..
Jeg synes personligt at det er noget fnidder at der ikke er en ordentlig tone herinde jeg har endnu ikke oplevet noget der har pisset mig af herinde men synes der kommer flere tråde hvor nogen føler sig trådet over tæerne men kan kun sige en ting : SÅ SIG DOG FRA i en besked til den person der er skyldig

Hilsen Pia, som synes det her er et dejligt sted med skønne kvinder med deres meningers mod

Anmeld

8. maj 2009

Honningblomst

Fiona78 skriver:

Jeg er så enig med at man burde kontakte den man synes der skaber problemet privat..
Jeg synes personligt at det er noget fnidder at der ikke er en ordentlig tone herinde jeg har endnu ikke oplevet noget der har pisset mig af herinde men synes der kommer flere tråde hvor nogen føler sig trådet over tæerne men kan kun sige en ting : SÅ SIG DOG FRA i en besked til den person der er skyldig

Hilsen Pia, som synes det her er et dejligt sted med skønne kvinder med deres meningers mod

Lige præcis...skriv privat...de her tråde kan man simpelthen ikke bruge til noget og det gør kun at vi nu alle sidder og tænker på hvad der dog er galt herinde.
For mig at se er det en skøn skøn side hvor man kan og må sige sin mening uden at der kommer dumme anonyme svar.
Så hvis vi nu alle bare skriver til den der rammer en, så er den vel ikke længere..
Knus til alle jer dejlige kvinder...

Anmeld

8. maj 2009

Heidi.

Kan vi ikke få et emne, hvor disse indlæg kan komme i???

Jeg fatter overhovedet ikke hvad du mener?? Der har slet ikke være problemer..

Anmeld

8. maj 2009

Challe13

det handler vel også om evnen til at kunne sortere i skidt og kanel.... syntes man at der er en negativ tone så gå da videre og lad det ikke gå dig på,

LÆS, FORSTÅ, OG SVAR hvis det er det man vil,,,,,,

eller LÆS, OG GÅ VIDERE....

nogle ting og holdninger må man bare sige til sig selv, hold da op, det er langt fra hvad jeg selv mener.... og sådan er det...
eller man tænker nej hvor spændende.. det her vil jeg vide mere om.. og læse videre eller stille spørgsmål eller svare på for at give sit besyv...

tror det handler om at kunne navigere i denne cyber verden med alt hvad den giver på godt og ondt.

Venlig hilsen
Challe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.