Siger det som det er!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

869 visninger
15 svar
0 synes godt om
7. maj 2009

4xGreve

Jeg syntes det er utrolig belastende at vi skal forstille at være voksende mennesker og at der så er så mange der godt kan lide at være nedladen, provokeren (staves), mm.
Hvorfor kan i/vi kvinder ikke enes i en stor forsamling?
Hvorfor kan i/vi ikke acp. at ikke alle har samme mening som os og være imødekommende overfor de forskellig meninger der nu skulle komme?
hvorfor kan i/vi ikke klare at alle er forskellige?
Hvorfor Skal i/vi kvinder være sådan en omgang kællinger overfor hinanden?
Vi er for fanden mennsker og forskellige mennsker med forskellige meninger!

Jeg skriver dette fordi jeg har fået nok af at se folk svare på indlæg ved at være negative og nedladen! Og det er ikke kun på denne side jeg har oplevet dette!

Jeg syntes det er utrolig belastende og der skal være plads til at vi alle er forskellige med hver vores meninger, tanker og måder!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
WiitrioeN skriver:

Jeg syntes det er utrolig belastende at vi skal forstille at være voksende mennesker og at der så er så mange der godt kan lide at være nedladen, provokeren (staves), mm.
Hvorfor kan i/vi ikke acp. at ikke alle har samme mening som os og være imødekommende overfor de forskellig meninger der nu skulle komme?

Jeg skriver dette fordi jeg har fået nok af at se folk svare på indlæg ved at være negative og nedladen! Og det er ikke kun på denne side jeg har oplevet dette!

Jeg syntes det er utrolig belastende og der skal være plads til at vi alle er forskellige med hver vores meninger, tanker og måder!!!!

Uha, den havde jeg ikke set komme?
Hvad er jeg gået glip af? synes det var blevet meget bedre herinde!?
Knus Caroline, som også gerne ser alle opfører sig pænt og ordentligt

Anmeld

7. maj 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Undskyld, men du er ikke den første der har været inde på det i den sidste tid, vil du måske ikke prøve at være lidt mere specifik? Jeg er ikke sikker på jeg helt er med på hvad du mener med nedladende?

Jeg vil give dig ret i at nogle indlæg kan være en tand for skarpe i tonen for min smag, men kan vi så ikke være enige om altid at give hinanden the benefit of the doubt?

Jeg tror også at et af problemerne er at mange er MEGET sikre på at deres egne meninger og holdninger er de helt rigtige og derfor bliver en anelse overvældende i en diskussion hvor andre ellers giver god plads... Tror bestemt ikke det er meningen at disse folk vil virke tromlende og skråsikre, men det kan godt lidt få den effekt Det er ikke alle der er lige gode på skrift heller

Men uanset hvad der ellers kommer af responser på dit indlæg så synes jeg det er fint at gå et smut på metaniveau og få en snak om disse ting af og til

Anmeld

7. maj 2009

Pia.

Aner ikke hvad du snakker om ? er helt blank ???

Hvad er der sket ???

Altså jeg vil sige at jeg syntes der er en god tone her inde, eller også læser jeg ikke de debatter der er "ballade" i ?
Men skulle det ske jeg ikke er enige med folk, vil jeg altså have lov til at fortælle jeg ikke er enig... og det kan til tider ske at de eller jeg selv taler med store ord.... men for pokker, hvordan skulle det næsten være anderledes !!! største delen af brugerne her inde er KVINDER med stort K Så jeg syntes nu, taget det i betraktning at det går super her inde...

Knus fra Pia, som har laaang weekend - helt til på onsdag, og bare nyder det... intet kan slå mig ud nu....

Anmeld

7. maj 2009

Rasmine

Årh gud, nu igen???
Kom da lige med nogle links på specifikke indlæg!

Anmeld

7. maj 2009

Miamaja

det er fordi naar der er kvinder er der hons og hons bliver hurtigt til... jeg er lige glad hvis nogen er uenige med mig eller er lede. synes dog aldrig der er nogen der har traadt mig over fodderne

er det noget specifikt du taenker paa?

Anmeld

7. maj 2009

4xGreve

Det er ikke noget bestemt der er sket, det er bare småting her og der, og syntes godt vi kan snakke pæn, ordenligt og stille og roligt til hinanden selvom vi ikke har samme mening!

Mange af os bruger denne tid herinde som et pusterum, eller for at læsse af eller søge råd, ingen ønsker at gøre det til en kæ,pe diskution mellem en flok "høns" (hehe), uanset hvordan ens mening ligger burde vi kunne sige det i "en pæn tone" for vi er alle forskellige og ingen ens...
Jeg svare personligt næsten aldrig tilbage på indlæg, men har tit lagt mærke til at der i bunden står, "men dette e altså min mening og guskelov er vi alle forskellige" det burde ikke behøve at stå der, det burde være en self.

Dette indlæg er ikke oprette for at trampe på nogen men netop for at gøre det modsatte! Jeg håber vi alle frit kan sige hvad vi mener og være os selv, for intet og ingen er forkert på den, alle har ret på hver deres måde, og vi kan tag det til os som vi vil og smide resten væk!

Dette er noget jeg selv har tænkt mig at efterleve efter dette indlæg!!!

Anmeld

7. maj 2009

Miamaja

hvis der skal vaere plads til alles meninger saa skal der ogsaa vaere plads til meninger man ikke selv bryder sig om, og jeg synes det er dejligt at man kan vaere ueninge ogsige det lige ud uden at pakke det ind i vat

Anmeld

7. maj 2009

qp

WiitrioeN skriver:

Jeg syne det er lidt komisk, at du lige har oprettet denne tråd for jeg har lige været inde at læse i en tråd om utrokab hvor du selv skriver: ( Citeret af dig)

"Kan godt ske jeg er helt forkert på den og i må alle hade mig for det jeg nu skriver hvis i vil, jeg kunne nemt være anonym men syntes ikke der er nogen grund til det...

Men hold da k... hvor må i da ha det dårlig med jer selv, være sammen med en mand der er i et forhold og netop være med til at ødelægge det forhold, ægteskab og børn der evt. kan være med i spillet bare til jeres egen egoistiske fornøjelse, hvordan vil i ikke lige ha det hvis det var omvendt, hvis det var jer der sad derhjemme og troede på jeres mænd imens de randte rundt og knaldet med andre piger fordi I IKKE VAR GODE NOK... der skal to til et forhold, og hvis man ikke kan magte det arbjede et forhold kræver skal man sku sige fra inden man er utro, og det burde i som kvinder være med til at støtte op om!

Syntes det er en gang fis og det er synd for børnene for uanset hvor gammel de er så gør det sku ondt på dem...
Syntes i burde tænke længer end jer selv, i burde også tænke på alle de parter det går udover, for i bliver jo ikke såret bare fordi i lader være med at støtte op omkring utroskab, derimod er der mange parter der kan komme i klemme hvis i vælger at støtte op om utroskab...

Syntes mennesker der er med på utroskab er onde, egoister, som ikke kan se længer end deres egen næse og det burde være direkte ulovligt...

Men igen det er bare min mening... Og ved der sidder kvinder derude men præcis samme mening...
Og i behøver ikke komanter mit indlæg med en masse grimme beskeder, men nogen skulle sku sige det som det er..."

Jeg må da erkende, at jeg mener det du skriver her strider imod alt det du lige har oprettet en debat omkring. Og det er sgu ikke for, at være led imod dig men jeg synes altså det er en anelse dobbeltmoralsk og forstår ikke helt hvad det er du vil og ikke vil...

Anmeld

8. maj 2009

Honningblomst

Miamaja skriver:

hvis der skal vaere plads til alles meninger saa skal der ogsaa vaere plads til meninger man ikke selv bryder sig om, og jeg synes det er dejligt at man kan vaere ueninge ogsige det lige ud uden at pakke det ind i vat

ENIG!!! og der er da intet negativt i forskellige meninger, tværtimod, det er da spændende og udviklende...
Knus Eva...som slet ikke kan følge trådstarter, men vi opfatter jo også forskelligt...men istedet for alle de her indlæg som man jo ikke kan bruge til så meget, kunne jer der føler jer stødt så ikke skrive det til den person der rammer jer, hvis I altså ønsker det skal ændres??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.