Anbefal en kaffemaskine!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juli 2012

Kamulla

MorDk skriver:

Og kaffen smager godt? Jeg er jo kaffedrikker... og er ret kritisk *S* MEN åhhh det lyder godt. Nu må vi se hvad vi ender med og om vi overhovede anskaffer os en maskine...

jeg elsker den.. haha... måske du vil kunne få en prøve smag i føtex eller el-giganten ??? mener der står en i min føtes som hver weekend deler smagsprøver ud...  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2012

MorDk

Kamulla skriver:

jeg elsker den.. haha... måske du vil kunne få en prøve smag i føtex eller el-giganten ??? mener der står en i min føtes som hver weekend deler smagsprøver ud...  

Anmeld

19. juli 2012

Noneother

Malli skriver:

Dolce Gusto circolo... Lækker maskine, og lækker kaffe/the/kakao og kolde drikke som nestea, og iskaffe

Og så er den også flot i sig selv at stående fremme.

prøv at google, hvis du ikke allerede kender den. Vi har haft vores i 2 år nu, og den er bare lækker...

Sådan en har jeg osse fået anskaffet. Mange lækre varianter, og så ser den super nice ud i køkkenet

så den er jeg med på... 

Anmeld

20. juli 2012

MorDk

Noneother skriver:

Sådan en har jeg osse fået anskaffet. Mange lækre varianter, og så ser den super nice ud i køkkenet

så den er jeg med på... 

Hvor køber I kaffen mm.? På nettet eller kan det købes i forretninger?

Anmeld

20. juli 2012

christinak

MorDk skriver:

Vi snakker meget om at anskaffe os en maskine så vi selv kan lave vores Latte, Espresso mm. Men hvilken en vil I anbefale?

Vi havde besæg af en mand idag som viste os Zinzino maskinen... Deres kaffe smager vidunderlig og er fairtrade... mm. Meget lækkert. MEN vi er lidt tvivl om, hvad vi skal vælge.

Vi sys at maskinen som de bruger hos Zinzino er lidt klodset MEN kaffen er SÅ god. Og man bør jo vælge ud fra kaffen... MEN vi har forelsket os i en rød Nespresso maskine... MEN kaffen er ikke lige så god *suk*

Zinzino = økologi, fairtrade samt miljøvenligt.

Sys det er svært!

Andre mærker I kan/vil anbefale?

Hvilken manskine har du/I?

Vi har Nespresso citiz&milk og elsker bare den maskine, virkelig god kvalitets kaffe og caffe latte mm smager ligesom på cafeer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.