Anbefal en kaffemaskine!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.806 visninger
14 svar
0 synes godt om
19. juli 2012

MorDk

Vi snakker meget om at anskaffe os en maskine så vi selv kan lave vores Latte, Espresso mm. Men hvilken en vil I anbefale?

Vi havde besæg af en mand idag som viste os Zinzino maskinen... Deres kaffe smager vidunderlig og er fairtrade... mm. Meget lækkert. MEN vi er lidt tvivl om, hvad vi skal vælge.

Vi sys at maskinen som de bruger hos Zinzino er lidt klodset MEN kaffen er SÅ god. Og man bør jo vælge ud fra kaffen... MEN vi har forelsket os i en rød Nespresso maskine... MEN kaffen er ikke lige så god *suk*

Zinzino = økologi, fairtrade samt miljøvenligt.

Sys det er svært!

Andre mærker I kan/vil anbefale?

Hvilken manskine har du/I?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2012

Kamulla

har en bosh tassimo maskine.. elsker den

Anmeld

19. juli 2012

MorDk

Kamulla skriver:

Hvad kan den? Fortæl Fortæl .... og hvordan er kaffen....

(hvor køber man kaffen mm.)

Anmeld

19. juli 2012

HeidiØ

Kamulla skriver:

Same here!

Anmeld

19. juli 2012

Malli

Dolce Gusto circolo... Lækker maskine, og lækker kaffe/the/kakao og kolde drikke som nestea, og iskaffe

Og så er den også flot i sig selv at stående fremme.

prøv at google, hvis du ikke allerede kender den. Vi har haft vores i 2 år nu, og den er bare lækker...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

19. juli 2012

HeidiØ

MorDk skriver:

Jeg har også en Tassimo, tænker jeg lige giver mit besyv med også, selvom Kamulla osse svare

Vi er såååå glade for vores. Det er virkelig rart man bare kan lave en enkelt kop kaffe! Tager ca. 30 sek

Du kan købe kapslerne i et alm. supermarked, 16 alm kaffekapsler for 45,- .. skal du ha kakao er det 8 kapsler for 45,-! MEN! I Tyskland er de billigere + du kan få SÅ mange forskellige lækre ting. Vi har ca 5 forskellige slags alm affe stående + marabou kakao, milka kakao, chai latte, alm te.. ja you name it .. De fås i f.eks. edeka nede i Tyskland, altså ikke ved grænseshoppen!

Såå.. ja, den kan jeg stærkt anbefale!

Anmeld

19. juli 2012

Kamulla

MorDk skriver:

du kan købe kaffe kapsler i føtex mm. samt elgiganten osv... du kan få så mange varianter til den.. alm latte, caputino , caputino med karamel (ummm har jeg).. med lakrids (mener jeg) osv osv... forskellige kakao drikke, chai latte, osv... ja listen er uendelig

kaffen er klar på ingen tid, og den laver også den der creme/skum foroven som der er på latte/caputino... 

Anmeld

19. juli 2012

Kamulla

her er min

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

19. juli 2012

MorDk

Kamulla skriver:

du kan købe kaffe kapsler i føtex mm. samt elgiganten osv... du kan få så mange varianter til den.. alm latte, caputino , caputino med karamel (ummm har jeg).. med lakrids (mener jeg) osv osv... forskellige kakao drikke, chai latte, osv... ja listen er uendelig

kaffen er klar på ingen tid, og den laver også den der creme/skum foroven som der er på latte/caputino... 

Og kaffen smager godt? Jeg er jo kaffedrikker... og er ret kritisk *S* MEN åhhh det lyder godt. Nu må vi se hvad vi ender med og om vi overhovede anskaffer os en maskine...

Anmeld

19. juli 2012

MorDk

Kamulla skriver:

her er min

Ja... den er da lille og fiiiin

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.