positiv igår negativ idag...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juli 2012

Kay

den digitale er bare længe om det... det har den også været med begge de to jeg har taget...

men jeg tror nu du er gravid når clear blue siger det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2012

Kris89

Kay skriver:

den digitale er bare længe om det... det har den også været med begge de to jeg har taget...

men jeg tror nu du er gravid når clear blue siger det

tak det håber jeg virkelig... kunne være man skulle prøve at bestille sådan en med ugeindikator... men hvis jeg får at vide det er 1-2 uger efter befrugtning hjælper det mig jo ikke meget... så langt kan jeg jo selv regne ud

har sendt mail til lægen, håber virkelig hun svarer idag, ellers må jeg desværre nok vente til mandag med at få fat i hende...

håber meget på terminsscanning..

Anmeld

19. juli 2012

Kay

Kris89 skriver:

tak det håber jeg virkelig... kunne være man skulle prøve at bestille sådan en med ugeindikator... men hvis jeg får at vide det er 1-2 uger efter befrugtning hjælper det mig jo ikke meget... så langt kan jeg jo selv regne ud

har sendt mail til lægen, håber virkelig hun svarer idag, ellers må jeg desværre nok vente til mandag med at få fat i hende...

håber meget på terminsscanning..

bliver spændende at se hvad lægen siger så

Anmeld

19. juli 2012

Kris89

Kay skriver:

bliver spændende at se hvad lægen siger så

ja. nytter heller ikke at ringe i morgen, for laboranten har ferie og er ikke sikker på jeg kan lave en positiv test hos hende når jeg ikke kan hjemme... (clearblue er vel også bedre end dem hun har)

men næste uge, så må hun jo tage blodprøver, så vi kan se om det er som det skal være.

Anmeld

19. juli 2012

Kay

Kris89 skriver:

ja. nytter heller ikke at ringe i morgen, for laboranten har ferie og er ikke sikker på jeg kan lave en positiv test hos hende når jeg ikke kan hjemme... (clearblue er vel også bedre end dem hun har)

men næste uge, så må hun jo tage blodprøver, så vi kan se om det er som det skal være.

god ide...

for nej lægens er lige så gode som de almindelige test man kan købe...

Anmeld

19. juli 2012

Camillos

Kris89 skriver:

er jeg bare ikke særlig langt henne eller hvad DUT sker der...

igår sagde clearblue gravid, efter to alm testpinde der var meget svage, men dog positive... har så lige taget en idag for at jeg så måske kan fatte at det er rigtigt, men den er negativ???????  

er det for jeg måske ikke er så langt henne at den reagere sådan,? det tog også clearblue lang tid om at vise gravid igår...

hilsen en bekymret.

i starten kan testen jo varierre meget.. vent 2 dage tag en ny test.. selvfølgelig er du gravid når clearblue siger det

Anmeld

19. juli 2012

Camilla30

Hej  Håber clearblue taler sandt og  for at der er en lille bæbs på vej til dig. Bliver dog lidt nysgerrig, hvorfor tog du en test i dag når du havde positiv test i går? Jeg har så svært ved at forstå hvorfor nogen tager så mange test, det skaber jo kun bekymring hos de fleste...

Nå men et forsigtigt tillykke med graviditeten, håber den bliver god

Anmeld

19. juli 2012

Kris89

Camilla30 skriver:

Hej  Håber clearblue taler sandt og  for at der er en lille bæbs på vej til dig. Bliver dog lidt nysgerrig, hvorfor tog du en test i dag når du havde positiv test i går? Jeg har så svært ved at forstå hvorfor nogen tager så mange test, det skaber jo kun bekymring hos de fleste...

Nå men et forsigtigt tillykke med graviditeten, håber den bliver god

hej,

tog testen fordi jeg er en af de "heldige" der nærmest ingen symptomer har ved graviditet... vi har forsøgt 13 mdr. efter SA og er så langt at jeg er i systemet om at skulle have hjælp til at få børn...

så at den var positiv igår kom fuldstændig bag på mig og jeg tror ikke rigtig på det, så simpelthen for lige at se igen at det rent faktisk var rigtig nok...

Anmeld

19. juli 2012

Miin'Baby'Mus

Kris89 skriver:

jamen med clearblue digital skal jeg vel vente til den viser et resultat - negativ eller positiv... den blinker jo bare indtil da..

sys bare den blinkede længe før den besluttede at jeg var gravid... måske jeg ikke har dannet så meget HCG endnu, eventuelt fordi jeg ikke er så langt henne??

Ja det er også det jeg tænker, så måske du skulle vente nogle dage

Anmeld

19. juli 2012

sweet

Kris89 skriver:

er jeg bare ikke særlig langt henne eller hvad DUT sker der...

igår sagde clearblue gravid, efter to alm testpinde der var meget svage, men dog positive... har så lige taget en idag for at jeg så måske kan fatte at det er rigtigt, men den er negativ???????  

er det for jeg måske ikke er så langt henne at den reagere sådan,? det tog også clearblue lang tid om at vise gravid igår...

hilsen en bekymret.

krydser finger for den er god nok søde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.