positiv igår negativ idag...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.580 visninger
27 svar
0 synes godt om
19. juli 2012

Kris89

er jeg bare ikke særlig langt henne eller hvad DUT sker der...

igår sagde clearblue gravid, efter to alm testpinde der var meget svage, men dog positive... har så lige taget en idag for at jeg så måske kan fatte at det er rigtigt, men den er negativ???????  

er det for jeg måske ikke er så langt henne at den reagere sådan,? det tog også clearblue lang tid om at vise gravid igår...

hilsen en bekymret.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2012

**Ønskebabyen

Hvor langt er du henne?? Det må du jo kunne regne ud.

Men pt. ville jeg stole på clearblue testen.

Anmeld

19. juli 2012

Miss Church

Hmm synes alle siger, at man kan regne med Clearblue 

Jeg  for at du er gravid. Du kunne evt. ringe til din læge?

Anmeld

19. juli 2012

**Ønskebabyen

Kris89 skriver:

igår sagde clearblue gravid, efter to alm testpinde der var meget svage, men dog positive... har så lige taget en idag for at jeg så måske kan fatte at det er rigtigt, men den er negativ???????  

er det for jeg måske ikke er så langt henne at den reagere sådan,? det tog også clearblue lang tid om at vise gravid igår...

hilsen en bekymret.

Hov, glemte at citere

Anmeld

19. juli 2012

Kris89

Miss Church skriver:

Hmm synes alle siger, at man kan regne med Clearblue 

Jeg  for at du er gravid. Du kunne evt. ringe til din læge?

jeg har symptomerne også...

men der var lige som en lille skade eller plet på den test jeg brugte idag, måske den er i udu

kan jo også være jeg ikke er så langt henne som jeg regner med... hvis jeg kun er 3+ noget kan det jo sagtens kun være clearblue der kan se det helt...

men øv, ville jo bare lige bekræftiges...

Anmeld

19. juli 2012

Miin'Baby'Mus

Kris89 skriver:

hilsen en bekymret.

Altså det er jo ikke meningen at der skal gå lang tid før den er positiv  Så må du egentligt ikk regne resultatet for noget jo..

Men hvis dine strimmelteste viste farve indenfor tiden så ville jeg da vente et par dage og så tage en ny

Anmeld

19. juli 2012

Kris89

**Ønskebabyen skriver:

jeg kan ikke helt regne ud hvor langt jeg er henne... siden SA har jeg haft svingene cyklus på 33-39 dage...

jeg har nu testet positiv på dag 29. så kan ikke rigtig greje hvor langt jeg er henne.. 4+2 hvis 28 dages cyklus, men det har jeg jo ikke haft i et år... men ved 35 dages cyklus er det jo kun 3+2 og det kan selv clearblue da ikke se...

har bestilt nye teste nu her, så må jeg prøve igen når de engang kommer...

Anmeld

19. juli 2012

Kris89

Babymamma skriver:

Altså det er jo ikke meningen at der skal gå lang tid før den er positiv  Så må du egentligt ikk regne resultatet for noget jo..

Men hvis dine strimmelteste viste farve indenfor tiden så ville jeg da vente et par dage og så tage en ny

jamen med clearblue digital skal jeg vel vente til den viser et resultat - negativ eller positiv... den blinker jo bare indtil da..

sys bare den blinkede længe før den besluttede at jeg var gravid... måske jeg ikke har dannet så meget HCG endnu, eventuelt fordi jeg ikke er så langt henne??

Anmeld

19. juli 2012

Miss Church

Kris89 skriver:

jeg har symptomerne også...

men der var lige som en lille skade eller plet på den test jeg brugte idag, måske den er i udu

kan jo også være jeg ikke er så langt henne som jeg regner med... hvis jeg kun er 3+ noget kan det jo sagtens kun være clearblue der kan se det helt...

men øv, ville jo bare lige bekræftiges...

Ja okay, hvis du har testet "for tidligt" kan det jo være en forklaring

Men du skal hvert fald have held og lykke 
 for at du tester positiv igen om et par dage, eller måske i morgen

Anmeld

19. juli 2012

Kris89

Miss Church skriver:

Ja okay, hvis du har testet "for tidligt" kan det jo være en forklaring

Men du skal hvert fald have held og lykke 
 for at du tester positiv igen om et par dage, eller måske i morgen

tak.

glæder mig til at få clearblue ind ad døren igen... så må jeg jo se hvad der sker weekenden over og ellers kontakte lægen...

men er jo blevet helt nervøs nu.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.