Støttestrømper til flyet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juli 2012

tarkoflen

chas12 skriver:

Kan godt være jeg skulle købe mig et par så.. Syntes bare det virker rigtig upraktisk da jeg havde planer om et par leggings og sandaler men det kan jo ikke rigtig glade sig gøre hvis jeg ikke skal ligne en klovn Men selvfølgelig sikkerhed frem for udseende

Jeg mener at have set nogle i matas i strømpebukser? Måske det var en løsning min veninde havde i hvert fald sådan nogle, da hun var gravid, som hun skulle gå med hele tiden, fordi hun havde åreknuder og forhøjet risiko for blodpropper...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2012

trunte24

chas12 skriver:

Hej

Jeg skal på ferie i næste uge og i den forbindelse foreslog min jordemoder mig at tage et par støttestrømper på. Har i brugt støttestrømper eller kan man godt undvære hvis man bare sørger for at bevæge benene og gå lidt rundt. Skal kun flyve 4 timer

Jeg ville følje rådet om støttestrømperne. Du vil hade dig selv, hvis du ikke gør det, og du får en træls ferie pga vand i benene

Ps. Så i TIGER at de havde nogle flystrømper, mon ikke det er det samme Det er da i hvert fald billigt

/ Line

Anmeld

19. juli 2012

chas12

tarkoflen skriver:

Jeg mener at have set nogle i matas i strømpebukser? Måske det var en løsning min veninde havde i hvert fald sådan nogle, da hun var gravid, som hun skulle gå med hele tiden, fordi hun havde åreknuder og forhøjet risiko for blodpropper...

Ja har også tænkt jeg måske skulle gå i matas og se hvad de tager for dem - men tak

Anmeld

19. juli 2012

chas12

trunte24 skriver:

Jeg ville følje rådet om støttestrømperne. Du vil hade dig selv, hvis du ikke gør det, og du får en træls ferie pga vand i benene

Ps. Så i TIGER at de havde nogle flystrømper, mon ikke det er det samme Det er da i hvert fald billigt

/ Line

Hehe nej så kan de da ikke være særlige dyre hvis man kan få dem der

Anmeld

19. juli 2012

tarkoflen

chas12 skriver:

Ja har også tænkt jeg måske skulle gå i matas og se hvad de tager for dem - men tak

Var så lidt, jeg håber du finder nogle gode nogle

Anmeld

21. juli 2012

Annasside

Hvis du i forvejen har tendens til at få hævede fødder og ben, så er støttestrømper en rigtig god idé. Læs evt. mere her http://tilbud-paa-nettet.dk/stottestromper-l-komplet-guide-l-forhandler-l-tilbud/

Husk, at støttestrømper også nedsætter den risiko man kan have for at få blodpropper i benene, når man sidder ned længe.

God tur.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.