Støttestrømper til flyet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.252 visninger
15 svar
0 synes godt om
19. juli 2012

chas12

Hej

Jeg skal på ferie i næste uge og i den forbindelse foreslog min jordemoder mig at tage et par støttestrømper på. Har i brugt støttestrømper eller kan man godt undvære hvis man bare sørger for at bevæge benene og gå lidt rundt. Skal kun flyve 4 timer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2012

2babygirls

chas12 skriver:

Hej

Jeg skal på ferie i næste uge og i den forbindelse foreslog min jordemoder mig at tage et par støttestrømper på. Har i brugt støttestrømper eller kan man godt undvære hvis man bare sørger for at bevæge benene og gå lidt rundt. Skal kun flyve 4 timer

Jeg tror godt du kan undvære.. Det er vel ikke anderledes end et kontor job ??

Anmeld

19. juli 2012

th

chas12 skriver:

Hej

jeg købte nogen da jeg var gravid og var rigtig glad for at have dem på, ingen problemer da vi landede havde det super. men det var også 10 timer vi fløj.

jeg havde dem på igen da vores dreng var 5 md, da vi skulle flyve 4 timer og er meget glad for ikke at have problemer efter en flyvetur.

skal havde dem på igen på mandag hvor vi flyver til tyrkiet.

er bare glad for dem, og man behøver jo ikke kun at bruge dem når man er gravid, men de hjælper under graviditet så man ikke hæver meget op...

Anmeld

19. juli 2012

Muffinmus

har dem billigt i netto og bilka lige nu:-)

Anmeld

19. juli 2012

**Ønskebabyen

Baby2påvej skriver:

Jeg tror godt du kan undvære.. Det er vel ikke anderledes end et kontor job ??

øhh det samme som et kontorjob??

Hvordan kan et job på et kontor sammenlignes med en flyvetur??

Anmeld

19. juli 2012

2babygirls

**Ønskebabyen skriver:

øhh det samme som et kontorjob??

Hvordan kan et job på et kontor sammenlignes med en flyvetur??

At sidde ned i mange timer kan vel altid sammenlignes

Anmeld

19. juli 2012

**Ønskebabyen

Baby2påvej skriver:

At sidde ned i mange timer kan vel altid sammenlignes

Ja men der sker/kan ske noget andet med ens krop når man er oppe og flyve. Tænk på hvor langt oppe man er.....

Anmeld

19. juli 2012

tarkoflen

Jeg er ikke gravid, men har støttestrømper på, når jeg flyver alligevel, alene af den grund, at jeg slipper for vand i benene så de kan også sagtens bruges bagefter, så jeg ville bare købe dem, tror mine kostede ca. 150 kr. og man kan sikkert finde dem billigere

Anmeld

19. juli 2012

chas12

th skriver:

jeg købte nogen da jeg var gravid og var rigtig glad for at have dem på, ingen problemer da vi landede havde det super. men det var også 10 timer vi fløj.

jeg havde dem på igen da vores dreng var 5 md, da vi skulle flyve 4 timer og er meget glad for ikke at have problemer efter en flyvetur.

skal havde dem på igen på mandag hvor vi flyver til tyrkiet.

er bare glad for dem, og man behøver jo ikke kun at bruge dem når man er gravid, men de hjælper under graviditet så man ikke hæver meget op...

Kan godt være jeg skulle købe mig et par så.. Syntes bare det virker rigtig upraktisk da jeg havde planer om et par leggings og sandaler men det kan jo ikke rigtig glade sig gøre hvis jeg ikke skal ligne en klovn Men selvfølgelig sikkerhed frem for udseende

Anmeld

19. juli 2012

chas12

MariaE skriver:

har dem billigt i netto og bilka lige nu:-)

Tak for det - det vil jeg se nærmere på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.