Update på hun er så stille

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juli 2012

Kamulla

Camillos skriver:

Jeg skal først til Jm d 25.... på næste onsdag.. 

okay.. så bare vent til der mm. hun bliver ved med at være en sløv las...   for hun bare har haft en rolig periode

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2012

Camillos

Kamulla skriver:

okay.. så bare vent til der mm. hun bliver ved med at være en sløv las...   for hun bare har haft en rolig periode

Hun har generelt ikke været særlig aktiv graviditeten igennem ... kunne først mærke hende fra 24+0 foranliggende moderkage... 

eller måske 2-4 min om dagen .. Så hun er nok bare en doven lille en ... 

Anmeld

19. juli 2012

OktoberMor

Camillos skriver:

Nu muldrer hun lidt rundt og hun er lidt vågen efter jeg tog hende med i bad .. ... Så nu kan jeg tage den lidt med ro igen.. 

Tak for råd piger. 

Det er godt at høre.. :-) 

Ja, nogen gange kan man godt blive lidt nervøs, jeg plejer bare at drikke noget koldt vand eller hoppe lidt også er hun igang igen.. 

Anmeld

19. juli 2012

Camillos

OktoberMor skriver:

Det er godt at høre.. :-) 

Ja, nogen gange kan man godt blive lidt nervøs, jeg plejer bare at drikke noget koldt vand eller hoppe lidt også er hun igang igen.. 

Okay der skal desværre mere til her... mærkede lige 2 spæde puff og nu hun stille igen 

prøver at drikke mig en kop kaffe nu og ser om det virker  på hendes energi niveau... 

Anmeld

20. juli 2012

Ønskebarnet12

Camillos skriver:

Okay der skal desværre mere til her... mærkede lige 2 spæde puff og nu hun stille igen 

prøver at drikke mig en kop kaffe nu og ser om det virker  på hendes energi niveau... 

Jeg har det på samme måde, jeg mærkede liv i flere dage i træk hvor det var meget, men så kom der lige 2 dage hvor han slet ikke gav nogle puf eller jo en i hele døgnet og så fik jeg efter 2 sure dage en aktiv dag og her i dag igen ingenting. :-( jeg har prøvet at drikke kold vand, lavede et hop ude på vejen lol og trykker på maven, men ingen respons. Var til fødegangen forleden dag og der fik jeg vide at alt så fint ud og at han vikser som han skal. Men synes det så irriterende når jeg ikke mærke til ham nogle a dagene. Er 27+4

Anmeld

20. juli 2012

Camillos

Ønskebarnet12 skriver:

Jeg har det på samme måde, jeg mærkede liv i flere dage i træk hvor det var meget, men så kom der lige 2 dage hvor han slet ikke gav nogle puf eller jo en i hele døgnet og så fik jeg efter 2 sure dage en aktiv dag og her i dag igen ingenting. :-( jeg har prøvet at drikke kold vand, lavede et hop ude på vejen lol og trykker på maven, men ingen respons. Var til fødegangen forleden dag og der fik jeg vide at alt så fint ud og at han vikser som han skal. Men synes det så irriterende når jeg ikke mærke til ham nogle a dagene. Er 27+4

det kan jeg godt forstå.. ja det er rigtig irriterende de skal have de der dage.. nu mærker jeg generelt ikke meget til lillepigen.. men når jeg så slet ingenting mærker bliver jeg bekymret. idag har jeg da fået 5 puff så det er dejligt... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.